אווייר (AVer) הכריזה על מקרן קול חדש לחדרי ישיבות ומרחבי היוועדות, שכולל גם מצלמת רשת איכותית ומיועד לספק פתרון כולל וקל להתקנה ותפעול, עבור מתחמי המפגש הקטנים ברחבי הארגון.

המקרן החדש, +VB342, מציע כברירת מחדל מספר טכנולוגיות בינה מלאכותית קנייניות של אווייר אשר עוזרות למצלמה, בין השאר, ללכוד את כל הנעשה בחדר בשדה ראייה רחב במיוחד של 120 מעלות. עם תחילת הפגישה, המערכת משתמשת בטכנולוגיה בשם SamrtFrane כדי לזהות ולסמן את כל המשתתפים המשתתפים בפגישה וזאת כדי לאפשר למצלמה לבצע זום והטיות לפי הצורך כדי להתמקד בדובר בכל רגע נתון. המערכת כוללת שני מיקרופונים רגישים במיוחד אשר מסוגלים גם הם להתמקד בדובר, כל עוד הוא נמצא במרחק של עד שישה מטרים מהמקרן, וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה שהחברה מכנה בשם TrueSpeaker.

המערכת תומכת בהעברת תוכן באיכות של 4K בקצב של 30 פריימים/לשנייה ובמקרה ובוחרים ברזולוציה נמוכה יותר, ב-1080p ומטה, ניתן להגיע גם לקבצים של 60 פריימים/לשנייה. המצלמה מבוססת על מנוע מכני שמאפשר סיבוב על ציר אנכי ב-180 מעלות ועל הציר האופקי ב-105 מעלות. כמו כן ניתן להגדיר 10 עמדות מוגדרות מראש ולבחור אותן באמצעות השלט רחוק שמסופק עם הערכה. שני הרמקולים המוכללים מספקים עוצמה של 5 וואט האחד.

+VB342 תומך בחיבורי USB ו-HDMI והמשתתפים בפגישה אף יכולים להתחבר אליו באמצעות בלוטות' כדי להציג תכנים ישירות מהטלפונים שלהם.


הפתרון משווק בישראל על ידי ארגוקום. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG