היצרנית ATEN מוכרת בעיקר בתחומי ניהול חדרי בקרה, חמ"לים, מוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, תחום הרפואה, חדרי ישיבות וחדרי מסחר. כיום, עם הידע והניסיון שצברה, מפנה החברה משאבים לפיתוח פתרונות לתחום הביתי למימושי סטרימינג, גיימינג ועוד. 

מאור סול מנהל מותג ATEN בבנדא מגנטיק, מציג את ה UC9040. מיני אולפן מקצועי ונייד בעל מגוון יכולות שהופכות אותו לפתרון אטרקטיבי בשוק. 

ה UC9040 מאפשר לשדר לייב סטרימנינג למגוון אתרים במקביל כמו יוטיוב ופייסבוק, להקליט ישירות על דיסק חיצוני, ליצור פרופילי עבודה שונים (Pre-Sets) ובעיקר, מתגאה סול, תוך תפעול פשוט וידידותי שלא קיים לדבריו במוצרים מתחרים. 

לדברי סול, ה UC9040 נותן מענה עצום בחיסכון משמעותי של כסף ומאמץ בהקמת אולפן, וזה עוד לפני הקצאת המקום. הוא קומפקטי ונייד ומאפשר חיבור מיקרופונים ומקורות וידאו שונים כמו מצלמות מקצועיות, טלפונים חכמים, מחשב או כל מה שמשדר וידאו.

סטרימינג פול

ממדי ומשקל המכשיר מאפשרים ניוד קל, מה שמאפשר לשני משתמשים או יותר לקנות אותו יחד. 

מעבר לסט החיבורים הנדיב, מאפשר המכשיר כאמור לחבר USB לצורך הקלטה ובנוסף קיימת אפשרות לחבר מוניטור עליו נוכל לראות את השידור המצולם בזמן אמת. 

ה UC9040 תומך בעבודה עם מערכת ההפעלה IOS של אפל וכמובן על מגוון האייפדים, ועם טאבלטים של אנדרואיד. תוכלו לשלב תמונה בתוך תמונה, להוסיף כתוביות, מעברי אפקטים בין המצלמות, לשנות רקעים, להוסיף ולהוריד מוסיקה גם בשידור לייב ואף לשמור Pre-Sets לסוגי שידור נבחרים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG