חברת 'קרמר אלקטרוניקה' אירחה היום כ-20 מנהלי IT ומנמ"רים בכירים במשרדי חברת רד האט ברעננה. הלקוחות הגיעו מהחברות המובילות במשק הישראלי מתחומים שונים; בנקים, משרדי עו"ד, חברות הייטק, מכללות ועוד. 

את האירוע פתח עציון שמעוני, מנהל המכירות של קרמר בישראל, אשר הציג את שיתוף הפעולה הגלובלי של קרמר עם רד האט. דן טולדנו, מנהל אזורי של red hat בישראל יוון וקפריסין, הציג את פעילות החברה.

הנושא המרכזי במפגש היה סיפור הלקוח- רד האט הינה לקוחה גלובלית של חברת קרמר אשר הטמיעה בעזרת תכנון משותף עם צוות הפריסייל של קרמר בישראל, פתרונות חכמים לחדרי ישיבות בעשרות מדינות בעולם אשר שוכפלו בכ-500 חדרים.

רועי ליברמן, מצוות ה AV הגלובלי של רד-האט, הציג את האתגרים שעומדים בפני מנהל IT בארגון ענק אשר זקוק לסטנדרטים גלובליים ומתודולוגיות סדורות להקמה ותחזוקה של חדרי ישיבות מסוגים שונים. רועי סיפר על חשיבות השותפות בין רד-האט לקרמר בהשגת התוצאות הרצויות ועל התהליך היסודי והכלים התכנונים והמעשיים שקיבל.

דיוויד מרגולין, סמנכ"ל השיווק העולמי של קרמר, הציג את האסטרגיה הגלובלית של קרמר–AV OVER IT , אשר מכוונת לפתרונות שמיועדים להקל על מנהלי ה-IT בארגונים שונים ביישום חדרים אוטומטיים, מערכות שליטה ובקרה וכדומה.

ניר אליזוב, הפריסייל בקרמר ישראל, סגר את האירוע עם מצגת פתרונות מתקדמים במרחב העבודה החדש.

בקרוב כתבה נרחבת על הפרויקט של רד-האט באי וי מאסטר. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG