מערכת בקרת AV למתחמים קטנים עם תפעול בשיטת הכנס והפעל (תמונה: Atlona)

 

אטלונה (Atlona) השיקה בקר תצוגה חדש שאמור לספק יכולת שליטה אוטומטית בתצוגות במרחבי פגישות קטנים, ללא צורך בחיבור למערכת ה-AV המלאה של הארגון.

הבקר החדש, AT-DISP-CTRL מגיע עם תמיכה ב-4K/UHD והוא מיועד לתפעול בסגנון 'הכנס והפעל' גם במקומות בהם אין מתגי AV ארגוניים בקירות החדר. בנוסף הוא חוסך את הצורך להחזיק ביד שלט רחוק בזמן הרצאות ו/או תצוגות.

לפי החברה DISP-CTRL מאתר כשמחברים אליו מכשיר עם אות פעיל ושולח באופן אוטומטי פקודה שמעירה את התצוגה, ומשנה את מצב התצוגה עם חיבור התקן HDMI ועם ניתוקו כדי לחסוך בחשמל. מעבר לכך הוא מאפשר שליטה בתצוגה, בבקרות עוצמת הקול ובבחירת המבוא ללא צורך בשלט רחוק. בנוסף ניתן להגדיר מצבי בקרה מתוכנתים שיכולים לכבות תצוגות לאחר זמן מה של חוסר שימוש או, לדוגמה, לא לאפשר הדלקה מיידית של מקרן כמה שניות לאחר שכיבו אותו.

ההתקן החדש מעביר אותות שמורים מראש או פקודות באמצעות TCP/IP אבל גם באמצעות RS-232 ו-IR או CEC. בנוסף הוא מציע תכונות ניהול EDID ו-HDCP והוא ניתן לחיבור לשקע חשמל מקומי או באמצעות PoE. הוא תואם HDCP 2.2 ויכול להעביר תכני HDMI בקצב של עד 18 גיגה-ביט/לשנייה. כמו כן, למרות שהוא מיועד לעבודה עצמאית, הוא יכול לעבוד במקביל למצג HDMI, כדוגמת JunoX 451 4×1 של אטלונה עצמה, כדי לשלוט במקורות AV רבים יותר.

"הלקוחות שלנו זקוקים לכלי תצוגה אוטומטי פשוט לקישוריות בסגנון BYOD במתחמי פגישה שאינם זקוקים לבקרות AV מלאות. ה DISP-CTRL פותר את הבעיה הזו עבור הלקוחות שלנו, ומאפשר להם לתכנן מתחמי היוועדות בהם המציגים יכולים פשוט לחבר את המחשב הנייד שלהם ולהתחיל את המצגת. ה DISP-CTRL מספק בנוסף הזדמנות לשדרוג ממערכות AV מיושנות, להיפטר מהשלט הרחוק הידני ולספק יכולות לבקרת תצוגה אוטומטית", אמר ג'וש קסטרו, מנהל מוצר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG