כל הפרטים, כל המנות וכל המתנות בדרך לדוכן ההזמנה (תמונה: Visual Art)

 

בארץ זה אולי פחות הצליח, אבל לא רק בארצות הברית ל-McDrive – המסעדות בסגנון הזמן ואסוף מחלון ההגשה ומתוך הרכב, יש משמעות רבה מבחינת המכירות של רשת המזון מק'דונלדס (McDonald's). בשבדיה, כך מסתבר, במסעדות בהן יש שילוב של מסעדת ישיבה עם McDrive ההכנסות מהמכוניות שחולפות ליד החלון מגיעות לכדי 50% מכלל המחזור של המסעדות.

זה הרבה וזה מה שהוביל את מנהלי הרשת במדינה לחפש דרך להגביר את המכירות ולהעלות את המודעות למוצרי החברה עבור אלו שמעדיפי לאסוף מהסניפים אוכל עם המכונית שלהם במקום לשבת במסעדה.

הנחת העבודה של הרשת הייתה שהחשיבות של אורחי מסעדות הרשת שעושים זאת תוך כדי נסיעה הולכת וגדלה עם הזמן, והם זקוקים לחוויה מעודכנת ומודרנית. הפתרון שנבחר יוטמע על ידי חברת ויז'ואל ארט (Visual Art), והוא כולל הצבת שלטים דיגיטליים לפני נקודת ההזמנה, אשר יציגו את התפריט המדויק לאותו רגע. התפריט יכול להשתנות לפי מבצעים מיוחדים באותו McDrive מסוים או בכלל ברשת, לפי שעות היום, לפי העונה ואפילו בהתאם למזג האוויר.

כך, לדוגמה, יכול הנהג לבחור מתוך תפריט בוקר מהיר, רק את מנות שמוגדרות כארוחות בוקר, בימים בהם הוא עובר במסעדה בשעות אלה. השלטים הותקנו עד עתה בשתי מסעדות McDrive לצורך בדיקה ובחינת ההיענות, ולאחר שהוגדרו בהצלחה, ויז'ואל ארט תתקין את השילוט המתאים בכל מסעדות הרשת ברחבי שבדיה במהלך 2020.

"תהליך הזמנה מהיר וקל והמבורגרים באמת טובים היא הדרך הכי טובה לשמח את לקוחות ה-McDrive שלנו, והשלטים הדיגיטליים החדשים יהפכו לחלק חשוב בהתקדמות", אמר ריקארד ברטהולד, ראש תחום דיגיטיל במק'דונלדס שבדיה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG