Voyager 4200 ו-Voyager 5200 בגרסה המשרדית החדשה שלהן (תמונה: Poly)

 

פולי (Poly) הכריזה על גרסה חדשה של האוזניות האלחוטיות עטורות התשבחות Voyager 4200 ו-Voyager 5200 המיועדת לשימוש משרדי ועסקי שוטף. הסדרה החדשה, המכונה Voyager Office Series, מהווה הרחבה לסדרת ה-UC ומציעה אפשרויות ליצירת קישוריות במגוון הרחב ביותר של סגנונות השימוש וזאת במטרה לעמוד בכל צרכי הניידות במשרד.

כך לדוגמה הן יוצעו בגרסה המציעה גם כפתור ייעודי ל-Teams של מיקרוסופט (Microsoft), בבסיס ובאוזניות עצמן, בכדי לתפעל באופן מיידי את יישום שיתוף הפעולה. ניתן לקבוע באופן מיידי כמעט פגישות, להתחיל שיחות או לבדוק את יומן הפגישות. גרסה זו גם מאפשרת קבלת התראות מתאימות מ-Teams, ברגע שהן מתרחשות. מעבר לכך נתמכות אוזניות סדרת ה-Voyager Office גם ב-Zoom ופלטפורמות תקשורות אחודה נוספות.

ה Voyager 4200 ו-Voyager 5200 בגרסת ה-Office שלהן יכולות להתחבר לטלפון שולחני, לטלפון חכם ולמחשבי PC ומקינטוש. האפשרות להתחבר באמצעות בלוטות' מאפשרת למקבלי ההחלטות ב-IT קישוריות נוספת באזורים בהם לא מורשה להשתמש ב-DECT, וכך בעצם ניתן במקומות כאלה לשפר את התקשורת האחודה. הן גם מגיעות עם תמיכה מובנית ב-Alexa, העוזרת האישית של אמזון (Amazon) שיכולה לעזור להתמקדות במטלות, וכן ב-Tile, מערכת העוזרת למצוא את האוזניות במשרד בקלות כשפשוט אפשר להתקשר אליהן.

"הבחירה להשתמש במשרד פתוח דורשת מידה מסוימת של גמישות וניידות של העובדים. כדי לברוח מהרעש ומההפרעות אתה יכול להידחק לתוך מרחב היוועדות כדי לקיים שיחה, לקיים את הפגישה הבאה שלך בלובי או להצטרף לפגישה ממשרד של מישהו אחר. זה אומר שאתה לא משתמש רק בטלפון השולחני שלך, אלא גם ב-PC או במקינטוש וגם בטלפון החכם שלך כדי לשתף פעולה. סדרת ה-Voyager Office מספקת אודיו באיכות גבוהה ובנוחות עם תשובה וביצועים בכל התרחישים הללו", אמרה תמרה ליין, מנהלת שיווק מוצרים בפולי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG