ISE 2018 כבר מעבר לפינה והכרזות מקדימות נשמעות מפי יצרנים גדולים ורבים. אטלונה, יצרנית פתרונות בתחום ה-AV, יוצרת מומנט בהודעה מקדימה משלה בצורת וובינר שבו ייחשפו המוצרים אשר יהיו זמינים כבר ברבעון הנוכחי. בין השאר נוכל לשמוע על פלטפורמת השליטה Velocity – ממשק שליטה, ניהול ויצירת ממשקי הפעלה לחדרים פשוטים וחכמים. אטלונה שיחררה כבר פרטים ראשונים והדגמות במהלך אוקטובר 2017

שגיא ליכטנברג מנהל איזור הבלקן ואגן הים התיכון, אטלונה, ב ISE-2017

הכרזה נוספת בקו המוצרים צפויה להיות בהקשר לסדרת ה-OmniStream – פלטפורמת ה-AV Over IP להעברת אותות AV על גבי רשת תקשורת סטנדרטית בקצבי 1Gbps, ועוד מספר פתרונות הצפויים להשלים קווי מוצרים קיימים.

עדכונים נוספים צפויים בתחום האקדמיה של אטלונה, מרכז הלמידה וההסמכות המקוונות המיועדים עבור לקוחות, אינטגרטורים ומפיצים, ומטרתו היא העשרת ידע לא רק בתחום הפתרונות אותם מייצרת אטלונה, אלא גם בעולם ה-AV המקצועי. חלק מהסמכות אטלונה, אשר ניתנות ללא עלות, מהוות נקודות זכות להסמכת CTS של Avixa.

שגיא ליכטנברג מנהל איזור הבלקן ואגן הים התיכון, אטלונה, מסר: "לאחר ההכרזות על פתרונות חדשניים במהלך השנה החולפת, ביססה עצמה אטלונה כשחקן מוביל אשר משנה את פני תעשיית האודיו וידאו עם פתרונות כגון ממתג אוטומטי בעל כניסת USB-C (לצד כניסות HDMI ו- DisplayPort) ויכולת מצגת אלחוטית (BYOD) מובנית, אשר מייתר את הצורך בהתקנת תוכנה על המכשיר המציג. בנוסף השיקה החברה את פלטפורמת השליטה Velocity הנותנת לראשונה בעולם, פתרון שליטה ובקרה לעולם ה AV המבוסס על תשתיות IP, בענן ובחצר הלקוח. גם השנה אטלונה צפויה להפתיע ולהכריז על פתרונות חדשניים ויחודיים עם הכרזות חדשות ומרגשות."

על הוובינר הצפוי ביום חמישי הוסיף שגיא: "בין ההכרזות צפויה הרחבת פתרונות הAV Over IP ממשפחת ה-OmniStream  עם סדרת פורסים דוחסים מוזלת חדשה, המתאימה לצרכנים ביתיים ולפתרונות מסחריים קלים כגון שילוט דיגיטלי, מגוון מגברי קול מבוססי IP והטמעה של תכונות חדשות ומהפכניות בסדרות הקיימות. בנוסף יושקו מוצרים נוספים בעלי כניסת USB-C להעברת אודיו וידאו 4K, פתרונות HDR וסקיילר 4K באיכות שונה ממה שהכרנו בעבר."

שגיא סיים באומרו כי הוא צופה שגם השנה הביתן של אטלונה בתערוכת ISE (ביתן 5-U80) ימשוך תשומת לב והתעניינות רבה של חובבי החדשנות בתחום.

שגיא ליכטנברג מנהל איזור הבלקן ואגן הים התיכון, אטלונה, ב ISE-2017
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG