תערוכת ISE בפתח, ובחברת Crestron מחממים מנועים. כ-200 עובדי החברה מכל העולם, ובהם משרדי החברה בישראל, יגיעו השנה לתערוכה לאכלס את הביתן הגדול ביותר של החברה מעולם (גדול ב-30% ביחס לשנת 2017) בתערוכת ה-Pro AV הגדולה והמרשימה בעולם

במהלך שנת 2017 חשפה חברת Crestron לא פחות מחמישה קווי מוצרים חדשים, ולדברי נציגי החברה בארץ, צפוי מספר שיא של חשיפות מוצרים חדשים במהלך התערוכה השנה. מספר המוצרים החדשים הרב, כמו גם הכניסה לתחומי פעילות חדשים עבור החברה, ממשיכים את האסטרטגיה לפיה עובדת Crestron כבר שנים – צמיחה והתפתחות לתחומי פעילות חדשים.

מתחזק את ה Show Room של Crestron בישראל- עומר ברוקשטיין

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב- Crestron ישראל: "ISE היא התערוכה העמוסה ביותר של Crestron בעולם, ובוודאי עבור הצוות הישראלי. התערוכה מהווה הזדמנות מצוינת עבורנו להמחיש באופן בלתי אמצעי את מגוון הטכנולוגיות והפתרונות הייחודיים של Crestron לשותפים, לקוחות קצה, יועצים ואינטגרטורים, ולהמחיש כיצד אנו יכולים לשלב טכנולוגיות מתקדמות בסביבה העסקית על מנת לפשט ולייעל את אופן העבודה בכל חברה. בצד הפרטי, הגדלנו השנה את הביתן באופן מיוחד על מנת להציג בצורה נרחבת יותר את הפתרונות שלנו למערכות ה"בית החכם", שהן המתקדמות והמקיפות ביותר בעולם. ISE הפכה להיות אירוע קבוע עבור מאות אורחים מישראל אשר מגיעים בהמוניהם מארגונים מובילים במגזר הבנקאות, הרפואה, החינוך וההייטק – ואנו כמובן שמחים ומברכים על כך." 

בתחום המקצועי-מסחרי צפויה Crestron להציג שפע של חידושים, ובהם מערכת ה-DM XiO החדישה, אשר נועדה לאפשר ניהול של עשרות ומאות יחידות קצה מסדרת ה-NVX (ובעתיד, מוצרים נוספים) עבור ה-Corporate. בעזרת ה-NVX מקווה Crestron להציג יתרון נוסף לפתרונות ה-AV over IP שלה, בצורת מערכת ניהול וניטור מרכזית, אשר יכולה לנהל באופן מרוכז מספר מטריצות ווירטואליות על גבי הרשת הארגונית.

בנוסף, צפויה Crestron להציג לראשונה את פתרונותיה ל-Control בענן, את הרחבת פלטפורמת ה-AirMedia 2.0, ריענון של יחידות ה-DigitalMedia עם תמיכה ב-4K60 4:4:4 HDR על גבי HDBaseT, תמיכה ב-Microsoft Teams במערכות ה-Mercury, מערכות בקרה משולבות פאנלי כפתורים (MPC) חדשים, רמקולים חדשים, ועוד…

בתחום הבית החכם, צפויה Crestron להציג את הרחבת פלטפורמת ה-Pyng, להציג שלטים חדשים ומעוצבים ולחשוף את שיתוף הפעולה עם Google בפיתוח ממשק ל-Google Home, בדומה לממשק ה-Alexa שהוצג בשנה שעברה.

נתראה בביתן Crestron!

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG