משפחה חדשה של מוצרי AV למשרדים – OMEGA של אטלונה (תמונה: Atlona)

 

אטלונה (Atlona) הכריזה על משפחה חדשה של פתרונות מיתוג, הרחבה ועיבוד וידאו. המשפחה החדשה, שנושאת את השם OMEGA, מיועדת לפי החברה לשימוש בתצוגות ולצורך שיפור שיתוף הפעולה במתחמי מפגשים שבמרחב הארגוני המודרני, וכן כדי לקדם את הדרך בה אנשים צורכים ומשתפים תכני אודיו ווידאו.

החברה הציגה שלושה מוצרים ראשונים ושלושתם תומכים בהעברת וידאו באיכות של 4K/UHD בקצב רענון של 60 הרץ.

AT-OME-TX21-WP-E הוא מתג ומשדר HDBaseT עם כניסת HDMI אחת לצד כניסת USB-C יחידה ויציאת HDBaseT יחידה שצורך את הכוח הנדרש מהרשת. הוא יכול לשמש כהתקן ליבה עבור פריסות AV קטנות או כדי לספק קישוריות נוחה כולל התקנה בתיבות רצפה, בעמדות מרצה וכן בקירות במקומות מרוחקים בהתקנות בקנה מידה גדול. הוא תומך בדגימת כרומה 4:2:0.

לחדרי ישיבות, ואפילו מתחת לשולחן

AT-OME-ST31 הוא מתג 1×3 ומשדר HDBaseT עם שתי כניסות HDMI לצד כניסת USB-C יחידה ויציאת HDBaseT ויציאת HDMI עם תפוקה זהה שיכול להעביר וידאו, אודיו משובץ ואותות בקרה למרחק של עד 100 מטרים באמצעות כבל תואם. ההתקן מציע לפי החברה פורמט קומפקטי להתקנה בחדרי פגישות, כולל מתחת לשולחן, וכן במתחמים כמו אודוטוריום המשתמשים לצורכי תצוגות. ההשקה שלו בפועל תהיה כבר בסוף החודש הנוכחי.

AT-OME-SW32, כמו חברו לעיל, תומך בדגימת כרומה 4:4:4 והוא יגיע לשוק בתחילת נובמבר. המתג הזה כבר מציע מטריצה בגודל 2×3 עם שתי כניסות HDMI לצד כניסת USB-C, כשזו מאפשרת חיבור ישיר של מחשבים ניידים וכדומה עם יציאת USB-C תואמת. להתקן שתי יציאות HDMI שניתן לבחור את המוצא שלה מבין שלושה מצבי עבודה. הוא מתאים לפי אטלונה למרחבי מפגש קטנים בהם יש צורך להציג מידע זהה בשני מסכים, והוא יכול גם לשמש כמתג משנה עבור מערכת AVoIP ראשית, וליישומים רבים אחרים.

"המגמה שמזהים כיום בקרב הלקוחות היא נטייה לחדרי פגישות, חדרי היוועדות ושטחי התאספות פתוחים קטנים יותר בהם נערכים שיתופי פעולה ספונטניים ו/או מתוכננים. בינתיים, היכולת לצרוך ולשתף תוכן ויזואלי הפך לאינטגרלי כדי לספק תקשורת יעילה. משפחת מוצרי OMEGA היא התוצאה של תכנון מוצר רענן שמטרתו להתייחס באופן יעיל למגמות אלו ותוך כדי לספק ערכת תכונות עשירה וידידותית לעתיד", אמר בהכרזה סטיב קולטה, מנהל מוצר באטלונה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG