משרד באובר לאחר התקנת המערכות החדשות של זום ואלטיה שמקבלות חיזוק מה Mercury של Crestron (תמונה: Altia Systems)

במסגרת תהליך שדרוג מקיף באובר (Uber) הוטמעו פתרונות חדרי הוועידה של זום (Zoom) ביותר מ-850 נקודות במשרדי אובר ברחבי העולם. בפרויקט, בו שיתפה זום פעולה עם אלטיה מערכות (Altia Systems) וקרסטרון (Crestron), צוידו החדרים שישרתו יותר מ-18,000 עובדים, במצלמת ה-PanaCast 2 הייחודית של אלטיה. מדובר במצלמה הראשונה בעולם שמאפשרת צילום פנורמי ב-180 מעלות ברזולוציה של 4K עם התקנה קלה במיוחד בשיטת חבר והפעל.

השדרוג, אשר זכה באובר לכינוי "יוזמת האודיו וידאו 2.0", נועד לשפר במידה רבה את הפרודוקטיביות בחברה עם שיתוף פעולה רצוף ללא הפרעות ומערך תמיכה טכנית יעיל. בנוסף, המערכת יכולה להתחבר לפלטפורמות נוספות באמצעות ממשק תכנות יישומים (API) ועל ידי כך למלא פונקציות נוספות.

הבחירה במצלמה פנורמית נעשתה על מנת לשתף בשיחה את כל מי שנמצא בחדר ולא להשאיר אף אחד מחוץ לתמונה, במיוחד בחדרים ישיבה קטנים בהם חשוב לשמוע את כולם.

מנהל המוצרים בזום, עודד גל, ציין כי ה-API הפתוח בשילוב מערכות עזר נוספות כגון Intelligent Zoom ו-PanaCast Vivid תורמות אף הן ליעילות של השיחות עם שיפור יכולות המצלמה. מערכות אלו מאפשרות בין היתר התאמה אוטומטית של תנועת המצלמה באופן אופקי ואנכי, וכן ביצוע ההתמקדות הנדרשת.

נשיא הנדסת התוכנה באלטיה, נאביד עלאם, הוסיף כי העובדה שאובר היא חברה עם קצב צמיחה גבוה במיוחד, חייבה פתרון אשר יאפשר לעדכן את כל המצלמות בכל הפיתוחים האחרונים מרחוק על בסיס שימוש במערכות ביג דטה, וכן לספק תמיכה טכנית ללא דופי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG