בוובינר אותו יעביר Aiden Johns מחברת MSolutions ילמדו התכונות החדשות, לצד הקיימות, של הטסטר ויוסברו לעומק סוגי הנתונים השונים אותם מציג המוצר לאינטגרטור בשטח. 

אלירן תורן Media Solutions
אלירן תורן, מנכ"ל MSolutions. צילום - יח"צ

בין אם אתם חברת אינטגרציה גדולה או אפילו מתקין קטן שרואה את עצמו מקצוען, אתם בטוח לא רוצים לחזור שוב ושוב לאתר הלקוח על קריאות מיותרות, בטח לא בתקופת הקורונה שעושה רושם שלא ממהרת לעזוב. 

המכשיר שאיתו עובדים מתקינים רבים בעולם ובישראל הוא ה MS-TestPro, הטסטר שהומצא על ידי שני יוצאי Valens, מאפשר למתקין בשטח "להקפיא" את מצב ההתקנה, לוודא שההתקנה תקינה ולחתום על תקינותה תוך מתן אחריות המלווה בהוכחה מתועדת. 

הממשק החדש מציג אבחון מיידי בלחיצת כפתור וכן מייצר תעודת אחריות (PDF) עבור הלקוח והכל מתוך המכשיר עצמו ללא צורך במחשב או במכשור נוסף. 

אריאל מרקוס, CTO בחברת MSlutions. (צילום - יח"צ)

שיפור רמת המקצועיות ומניעת תקלות עתידיות

נכון להיום אין למתקין דרך לוודא את איכות ההתקנה והבדיקה הנפוצה (והלא נכונה מקצועית) היא כאשר התמונה מופיעה על גבי המסך. הדברים מסתבכים כאשר מתחילות נפילות לא ברורות של התמונה ולא מצליחים לראות קטעי וידאו ללא קפיצות או הפסקות. חשוב לזכור שכבל HDMI הוא כבל "שביר" בעל מחברים עדינים וגמישותו מסכנת את העברת האות. הטסטר של MSolutions יודע לתת מענה, משפר את רמת המקצועיות ומונע תקלות עתידיות תוך ביצוע SignOff על העבודה. 

אלירן תורן, מנכ"ל: "החזון של MSolutions לשנתיים הקרובות הוא שכל מתקין יבין את הצורך בבדיקות התשתית לפני חיבור הציוד. 

"חברת  MSolutions פועלת בתעשיות המתקדמות ביותר בעולם כולל התעשיות הביטחוניות ולאחרונה יחידת הMS-TestPro   הוכיחה את חיוניותה באולימפיאדה ביפן בכך שאישרה במהירות שיא (certification) את תשתית ה 8K.

"אנשי הפיתוח שלנו ממשיכים לפתח את יכולות בדיקת כבלי ה-HDMI  לתשתית זו ובקרוב תצאנה הכרזות חדשות שתכלולנה גם בדיקות לטכנולוגיית HDBaseT SPEC 3.0 שהיא טכנולוגיית רחבת סרט ותדרים גבוהים אשר מצריכה בדיקות מקיפות לאישור התשתית.

"יחידת ה-MS-TestPro היא כלי חיוני בדיאגנוזה מהירה ומקיפה בעלת יכולת חיווי למגמות המשתנות בשוק ואנחנו נמשיך לעודד את השימוש בטסטר תוך אמונה שלמה שהוא מוביל וייחודי ולא פחות מכך- הוא חיסכון אמיתי בזמן, כסף, עגמת נפש, שחיקת היחסים בין המתקין ללקוח ועוד". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG