משתמשים אשר מנהלים שיחות ועידה שולחניות,פנימיות ומרוחקות, בחדרי ועידה גדולים, ישפרו את חווית הפגישה וכמובן את יעילותה באמצעות הטכנולוגיה של Poly. הכירו את ה Trio 8800

תמונה - fruugo.co.il

בזכות המיקרופון הרגיש שלו ה-Trio 8800 מסוגל לקלוט את הדוברים בחדר ממרחק של עד 6 מטר (20 פיט) באיכות מצוינת לדיבור של 22khz. הוא כולל בנוסף פילטר לביטול רעשים  ומסך טאצ' צבעוני בגודל של 5 אינץ.

בנוסף הוא כולל את כל החיבורים האלחוטיים הנפוצים: ויי-פיי מאובטח, Bluetooth וכמובן USB.

ל-Trio 8800 יש גם תמיכה מובנית בכל תוכנות הוועידה הנפוצות בשוק: זום, Microsoft Teams, Skype, Avaya Cisco ועוד, כך שלא משנה באיזו תוכנה המשתמשים המרוחקים משתמשים, הם יוכלו לדבר איתכם. 

תוכלו גם להגדיר פגישות מראש דרך היומן של Microsoft Exchange ולהצטרף אליהן בלחיצת כפתור אחת, דבר הפותר את אחד הסרבולים הגדולים ביותר של שיחות הוועידה ומלבד זאת ישנן כמובן אפשרויות הרחבה למצלמות ומסכי תצוגה חיצוניים למי שרוצה להרחיב את שיחות הוועידה אל מעבר לאודיו בלבד. ניתן לחבר עד שלושה מכשירים בשרשרת (Daisy Chain).

תמונה - Poly

ניר רונן, מנכ"ל 'ועידן פתרונות קונפרנסינג" משווקת המתמחה במוצרי Poly: "ועידן מאבזרת את חדרי הישיבות של לקוחותיה בטלפוני הועידה של Poly(com) כבר שנים רבות. את טלפוני הועידה בתצורת PSTN תפסו בשנים האחרונות טלפוני ה IP ובראשם סדרת ה Trio הנהדרת.

מלבד המעבר לשליטה באמצעות מסך מגע, סדרת ה Trio מספקת יכולות שמע (מיקרופונים ורמקולים) באיכויות הטובות ביותר וכן יכולות סינון רעשי רקע.

טלפון הועידה המוביל בקטגוריה הוא ה Trio 8800 שמספק מענה איכותי לחדרי ישיבות בגודל בינוני וגדול.

באמצעות ממשק שליטה קל לתפעול ואיכות טכנולוגית מובילה, חווית השימוש עולה בכמה רמות ופותרת את כאבי הראש של שיחת ועידה מרובת משתתפים בחדר הישיבות. יחד עם האינטגרציה לשירותי הוידאו השונים, הופך הטריו ל"אולר שוויצרי" בעולמות ה AV המתאים לכל ארגון אשר עושה שיחות אודיו / וידאו מחדרי הישיבות".

ניר רונן, מנכ"ל ועידן. תמונה - רענן טל

אילו עוד מכשירים קיימים בסדרה?

ה-Trio 8800 הוא המכשיר המתקדם ביותר בסדרה וקיימים עוד שני מכשירים: Trio 8300 שהוא הפשוט ביותר המיועד לחדרים קטנים ו-Trio 8500 שהוא מכשיר הביניים ומיועד לחדרים בינוניים.

השוני העיקרי בין המכשירים מתבטא במספר המשתתפים המקסימלי שמומלץ בחדר, גודל המסך ורדיוס הקליטה של המיקרופון. יש לשים לב שבמודל ה-8500 אין חיבור Wi-Fi וה-8300 לא תומך בחיבור שרשרת (Daisy-Chain).

 

מפרט טכני:

  • מסך מגע בגודל 5 אינץ' ברזולוציה של 720×1280 (9:16)
  • מקלדת וירטואלית על המסך
  • כניסת USB לטעינה
  • כניסת USB לחיבור ציוד קולי
  • חיבור Bluetooth 4.0 ו-NFC
  • תמיכה בקידוד UTF-8 (תמיכה בהצגת עברית, הממשק עצמו אינו מתורגם לעברית)
  • תמיכה בשלושה קווים מקבילים
  • כפתורים ייעודים להתחלת שיחה, מצב "לא להפריע" והעברת שיחה
  • תמיכה בהזנת חשמל דרך הרשת
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG