חברת Crestron ערכה שבוע שעבר את כנס הלקוחות והשותפים השנתי שלה במלון הילטון ת"א. האירוע, אליו הגיעו כ-400 אינטגרטורים, יועצים מומחים ולקוחות Enterprise של החברה אפשר למבקרים להתרשם מהטכנולוגיות החדישות ביותר של החברה בתערוכה עשירה, וכן מה-Roadmap של החברה לתקופה הקרובה.

לטובת האירוע הגיע במיוחד ממחלקת ההנדסה של Crestron ארה"ב, מר. רוב קרטר, מנהל הפיתוח של קו מוצרי ה-DigitalMedia המצליח של החברה שהציג את פתרון ה-NVX החדש ופורץ הדרך של Crestron וכן מספר מוצרים נוספים אשר טרם נחשפו בעולם, ויהיו זמינים בחודשים הקרובים.

בתערוכה המרשימה שהוקמה במקום במיוחד לטובת האירוע, הוצגו היכולות המרשימות של מערכות ה-NVX החדשות – היחידות בעולם במאפשרות העברה מאובטחת של ווידאו בפורמט המתקדם ביותר הקיים כיום – 4K60 4:4:4 HDR על גבי תשתית IP סטנדרטית עם תמיכה בקצב נתונים של 1Gbps "בלבד". לדברי עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל, מאחר ובשונה מפתרונות HDBaseT ואחרים, בפתרונות Streaming עובר הווידאו הרגיש על רשת ה-IP, החשיבות של אבטחת המידע גדולה בעשרות מונים – Crestron היה היחידה המפתחת פתרון Streaming התומך ב-AES, 802.1x, Active Directory ו-SSH על מנת להבטיח שהחומר הרגיש לא יהיה חשוף לגורמים עוינים. פטנט ייחודי של החברה מאפשר את העברת הווידאו ללא שיהוי נוסף ביחס לפתרונות HDBaseT קודמים, והחברה הציגה זאת באופן מרשים כאשר העמידה שני מסכים זה לצד זה – האחד עם סיגנאל HDBaseT והשני עם סיגנאל NVX על גבי רשת IP על מנת להדגיש את איכות הווידאו, ואת העובדה שאין כל שיהוי.

בנוסף הוצג בתערוכה, לראשונה בישראל, פתרון ה-UC החדש של החברה לחדרי Huddle וחדרי בכירים – הCrestron Mercury המערכת, אשר משכה תשומת לב רבה במהלך האירוע מהווה פתרון All In One לחדרי Huddle, התומך בוועידת אודיו, ווידאו, הצגה אלחוטית וקווית, חיבור Bluetooth ועוד. לדברי נציגי החברה, יכולות Skype for Business יתווספו גם כן לפני סוף השנה במסגרת שיתוף הפעולה של Crestron עם Microsoft.

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל אמר: "ה-Crestron Forum הינו האירוע השנתי הגדול ביותר שלנו בארץ, והפך להיות האירוע הגדול ביותר של יצרן בודד בתעשייה בארץ. אנחנו שמחים לארח קבוצה מובחרת של לקוחות, יועצים ואינטגרטורים, אשר עובדים עם פתרונות Crestron מדי יום, וכן שמחים להציג מדי שנה פתרונות פורצי דרך חדשים. במהלך 12 החודשים האחרונים, חשפנו לא פחות מחמישה קווי מוצרים חדשים ועוד מאות מוצרים חדשים אחרים, וכפי שהצגנו במהלך הכנס – גם בשנה הקרובה צפויים מספר רב של מוצרים ופתרונות חדשים – כך שבהחלט יש למה לחכות!"

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG