השותפים והלקוחות המובילים של ארגוקום, נפגשו שוב והפעם במלון NYX בהרצליה לאירוע חם ומחבק שכולו טכנולוגיה, תקשורת (בעיקר בינאישית), עסקים וכייף  

תמונות בכתבה - ליאור שנהר

אוהב לארח עם כל הלב - דני לוי, מנכ"ל ארגוקום

ארגוקום מתחזקת קשר מיוחד עם קהילה שבנתה במשך שנים ארוכות, אותה היא מארחת כל שנה באירוע מפנק. מעבר להכרזות הרבות על פתרונות תקשורת טלפוניה ווידאו חדשים, בעיקר מבית היוצר של ילינק (Yealink), היו המון אנרגיות טובות שמעידות על קשר מיוחד שנרקם בין החברה לשותפיה ולקוחותיה. 

2018 היתה שנה מצוינת לארגוקום עם הפצת משפחות מוצרים רבות כאשר שתיים בלטו במיוחד; טלפוניית IP, כולה מבית ילינק, ועולם הוידאו קונפרנס, שממש לא 'מת', אלא פורח ועולה לענן עם שלל פלטפורמות בעזרת שותפיה של ארגוקום. פתרונות הוידאו קונפרנס אותם משווקת ארגוקום כוללים התאמה מלאה לכלים המובילים והנדרשים ביותר של מיקרוסופט. 

מפגשים מהסוג האישי - מימין: אבי לוי, סמנכ"ל המכירות בארגוקום, משה לדרמן, מנהל לקוחות אנטרפרייז בארגוקום, מודי אזולאי, תדיראן ישראל, דורון אלוני, בזק בינלאומי

שירות מעל הכל

מעבר להיותה חברה אשר צומחת בפתרונות טלפוניה ווידאו קונפרנס, מתגאה ארגוקום ביושרה ובשירות המקצועי והצמוד שהיא מספקת לשותפיה ולקוחותיה. דני לוי, מנכ"ל ארגוקום אמר: "מרגש אותי לראות את הקשר החם שנוצר עם השותפים והלקוחות בכל אירוע שחברת ארגוקום מקיימת. בהחלט חשוב לי שהאורחים יכירו את המוצרים והפתרונות שלנו, יחשפו לעוצמות וליכולות- זו הסיבה שגם קיימנו שיחת וידאו לייב עם אחד השותפים בילינק במהלך האירוע, אולם הדבר החשוב והמשמעותי ביותר עבורי הוא לפגוש את האורחים פנים מול פנים באירוע מהנה ומפנק, ליהנות מהקשר החם שנוצר, גם ביניהם, ולהמשיך להדק את מערכות היחסים עם הקהילה העסקית שבסיכומו של דבר מורכבת מאנשים, שכל אחת ואחד מהם הוא עולם ומלואו." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG