אריחי תקרה מעוצבים עם מיקרופונים רגישים – BMA CT (תמונה: ClearOne)

 

קליר-וואן (ClearOne) הציגה לראשונה, בתערוכת ISE 2019 בשבוע שעבר, את BMA CT – פתרון מערך מיקרופונים בתצורת אלומה (Beamforming Mic Array) המשולב בתוך אריח תקרה מעוצב המתאים להרכבה בחדרי ישיבות, באולמות הרצאה, ובכל מקום אחר בו משתמשים בתקרה מורכבת.

BMA CT זמין בגדלים של 24 אינץ', 600 מ"מ ו-625 מ"מ כדי להתאים לרוב, אם לא לכל, הגדלים השימושיים בעת בניית תקרה בבנייני משרדים וחברות, ועם אפשרות לחבר עד שלושה אריחים בשרשור כשהמרחק בין כל אריח מיקרופונים לחברו יכול להגיע עד 200 מטרים. לפי החברה מדובר בפתרון שמאפשר שימוש במיקסר DSP יחיד בערוץ נמוך תוך שמירה על איכות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר שניתן להגיע אליה. השרשור עצמו זמין על ידי שימוש ב-P-Link שמוביל לתהליך כבילה פשוט למרחקים גדולים יותר – וכאמור עד 600 מטרים לכל היותר, מרחק שמספיק ויותר גם לחדרים גדולים מאוד.

כל אריח BMA CT מכיל 24 מיקרופונים בתבנית של 5 או 6 אלומות, בטווח דינמי של 150 הרץ עד 16 קילו-הרץ, וכל אריח מכיל גם מערך של ארבע נורות לד מחליפות צבע שיכולות לדווח על תקלות שונות. כן מציעה המערכת יכולות של ביטול הדהוד ורעשי רקע במטרה להשיג איכות קול נקייה במהלך שיחות ועידה או שיחות וידאו.

"היכולות המשולבות של BMA CT יכולות להקטין באופן משמעותי את המורכבות בעת תכנון מערכות, לפשט את ההתקנה, והפוך לפשוט יותר את כל ההיבט של ההגדרה והתכנות. בנוסף זהו פתרון שעוזר לחסוך מקום בארון התקשורת שעם מציע עלות קטנה יותר. בנוסף, הוא מגיע גם עם מגבר 10×2 וואט המאפשר חיבור נוח של רמקולים", אמר זי האקימוגלו, מנכ"ל החברה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG