אוניברסיטת סנט לואיס הכריזה שהיא האוניברסיטה הראשונה במדינת מיזורי שתשלב את הסייענים הדיגיטליים החכמים של אמאזון בכל מעונות הסטודנטים וחללי הלימוד באוניברסיטה

בסך הכול יותקנו באוניברסיטה לא פחות מ-2,300 מכשירי Echo Dot של סדרת אלקסה מבית אמאזון שיוכלו לענות על יותר ממאה שאלות שונות שהותאמו לצרכי האוניברסיטה – החל משעות פתיחת הספרייה ועד למיקום של המזכירות בכל בניין. לפי מנהל מערכות המידע של האוניברסיטה, כל דקה אותה התלמידים חוסכים בחיפוש מידע היא דקה אותה הם יכולים לנצל לצרכנים חינוכיים. 

מלבד השאלות הסטנדרטיות יותר, אלקסה תוכל לענות גם על שאלות נוספות כגון אלו הקשורות לקבוצת הכדורסל של הקמפוס, ביליקן אתלטיקס, קונצרטים, נואמים מרכזיים, פעילויות לסטודנטים ושירותים שונים.

הפיילוט לפרויקט נעשה באביב וזכה למשוב חיובי מצד הסטודנטים. ראש אגודת הסטודנטים הסבירה שהשימוש הייחודי בטכנולוגיה יוכל לפתוח בפני הסטודנטים דרכים חדשות למצוא דברים לעשות בקמפוס, לפגוש אנשים ולהיחשף לתכני הלימוד ההוליסטים של מסדר הישועים (Jesuit) שהאוניברסיטה ידועה בהם.

השימוש בסייענים החכמים התאפשר בזכות חברת הפיתוח n-Powered ופועלת על גבי הפלטפורמה של אמאזון, Amazon Web Services (AWS) המוצעת במודל של אלקסה לעסקים. אלקסה לעסקים הוא מודל המיועד לעסקים הרוצים להקל על ארגון סדר היום והמשימות של העובדים שלהם, להוסיף לחדרי הוועידה שלהם יכולות זיהוי קולי ולהטמיע שירותים חכמים כגון הזמנת שירות חדרים מהיר במקומות כמו בתי מלון. כל זאת בנוסף לאותן יכולות של התאמה אישית שגם אונ' סנט לואיס משתמשת בה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG