מודעות, הכוונות ומידע שימושי. השילוט הדיגיטלי בקינגס אקדמי (תמונה: Samsung)

 

ברחבי בית הספר היסודי קינגס אקדמי (The King's Academy) פזורים עשרות מסכי שילוט דיגיטלי. מדובר בבית ספר פרטי בו הלימודים נמשכים תריסר שנים הממקום בווסט פאלם ביץ', בפלורידה, ארצות הברית בו לומדים לא פחות מ-1,250 בתלמידים – כמספר התלמידים שלומדים במכללה קטנה. מעבר ללימודים מדובר במוסד שזכה להכרה לאומית בזכות הפעילויות שהוא מציע מעבר ללימודים הרגילים, כולל פעילות ספורטיבית ואומנותית. הקמפוס של בית הספר, בהתאם לכך, פשוט ענק ומשתרע על כ-240 דונם.

מדובר במוסד שמציע פשוט כמות ענקית של פעילויות המרחשות באתרים ובחדרים שונים ברחבי המקום הענק, וזאת מעבר לעובדה שברחבי בית הספר מתבצעות גם פעילויות התנדבות לא מעטות. הבעיה בה נתקלו מנהלי המוסד הייתה הצורך להעביר מידע באופן שוטף ומדויק לכל התלמידים כדי שידעו מייד על שינויים בכיתות לדוגמה, שיהיו מודעים לאירועים, שיידע לאן להגיע, וזאת בתוספת להעברת מידע שוטף כמו הודעות מיוחדות לכל התלמידים, ברכות לקבוצות ספורט ומתחרים ועוד.

בנוסף חיפשו בבית הספר להביא לידי ביטוי ציבורי רחב יותר את הפעילות העניפה של בית הספר ותלמידיו ברשתות החברתיות.

"למרות הערוצים הפעילים הללו, הבנו שלצורך תקשורת ישירה, במיוחד ברחבי הקמפוס עצמו, שילוט דיגיטלי הוא הוא דרך נהדרת לתקשר עם התלמידים, וכם עם ההורים", אמר גלן מרטין, מנהל הפיתוח באקדמיה.

אז מה הפתרון?

הפתרון הוא רשת ענקית שמבוססת כאמור על פתרון קצה לקצה של סמסונג (Sansung) בשם Samsung Smart Signage. מדובר במסכים מסחריים חכמים בהם משובצים מערכות על שבב. כל המסכים הללו מחוברים לאותה רשת תוכן המנוהלת באמצעות פתרון התוכן MaicInfo של סמסונג עצמה, ובאמצעות פלטפרומה לניהול התקני התצוגה.

העבודה בפועל מבוצעת בידי צוות ה-IT של קינגס אקדמי שבו גם שולבו אנשים ייעודיים ממחלקת השיווק של בית הספר שאחראים לתזמון ולעדכוני התוכן בכל רחבי הקמפוס.

בית הספר בחר בשלטים דיגטליים בגדלים של 55 עד 82 אינץ', שחלקם בהתאם למיקומם גם מציעים פאנלים המאפשרים לקרוא את המידע המוצג בהם גם באור שמש חזק, ומצד שני עמידים בפני נזקים שיכולים להיגרם בגין גשמים. חלק מהמסכים ממוקמים כשלטים יחידים במקומות בהם התעבורה רבה, ובאולמות שונים יש גם מערכים של ארבעה מסכים שמאפשרים לכל הנוכחים לראות את התוכן המוצג בהם מכל הכיוונים.

בקמפוס מתייחסים למערכת הזו כסיפור הצלחה, וזאת בזכות האפשרות להעביר כמות גדולה של מידע בכל יום.

"לדוגמה, אם קבוצה מסוימת מנצחת בתחרות או זוכה באליפות, אנחנו לא צריכים יותר לחכות עד ההתכנסות הבאה כדי להוקיר את המנצחים. אנחנו יכולים להציג לראווה את ההישגים בתצוגות בכל רחבי הקמפוס ובאמת לחגוג את ההצלחה", סיפר מרטין.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG