הסדרה החדשה, בשותפות עם מיקרוסופט (Microsoft), מציעה תמיכה מלאה בפתרונות השיתוף של מיקרוסופט ועבודה בקבוצות בחברות ובארגונים, כולל תמיכה ב-Microsoft Teams וב-Skype for Business. "אנחנו שמחים להביא את השותפות ארוכת השנים שלנו עם קרסטרון לגבהים חדשים, והפתרונות המשולבים הללו המצטרפים לפורטפוליו יספקו תשובה מקצה לקצה ללקוחות", אמר בוב דייוויס, סגן נשיא לחוויית לקוחות ושותפים במיקרוסופט.

סדרת פלקס של קרסטרון בשיתוף מיקרוסופט. תמונה- קרסטרון

בקרסטרון ציינו שמדובר בפיתוח משותף שנועד לשלב באופן טבעי את פתרונות מיקרוסופט בהתקנים השונים. "מהשולחן ועד חדר הישיבות בכל צורה ובכל גודל כולל חדרי וועידה, חדרי ישיבות, כיתות, אודיטוריומים וחדרי הנהלה, העולם ממשיך לנוע אל עבר עבודה קבוצתית המבוססת על שיתוף פעולה וידע והיכולת לספק את אותה החוויה המבוססת על פלטפורמת Microsoft Teams בכל החללים הללו, בעזרת Flex, מבטיחה כי ארגונים אשר יאמצו את פתרונות ה-Flex יפיקו את המירב מפלטפורמות ה-Collaboration שלהם, ויספקו למשתמשים חווית שימוש פשוטה ואחידה בכל רחבי החברה.", אמר פרד בארגצי, מנהל הטכנולוגיה הראשי (CTO) בקרסטרון.

הכירו את הפתרונות החדשים

סדרת ה-Flex P100 מהווה את הפעם הראשונה בה החברה מציעה למשתמשים טלפונים שולחניים מבוססי VoIP ובעקבות שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט היא מציעה תמיכה מלאה ב-Microsoft Teams וכמובן שב-Skype for Business, ללא צורך בכל הגדרה נוספת. מדובר במכשירים שמצריכים נגיעה אחת בכפתור יחיד כדי להצטרף לשיחות. ה Flex P100 מציע מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינץ' מעל מקלדת מספרית בגודל מלא, וכן רכיב אודיו באיכות HD. בקרסטרון מציעים את המוצר לחדרי התוועדות קטנים בהם יושבים עד חמישה משתמשים, ולשולחנות עבודה של יחידים כמו עמדת קבלה, תחנת עבודה ומשרדי מנהלים.

הסדרה הנוספת שהציגה קרסטרון היא Flex B100 המגיעה עם תמיכה מותאמת עבור Microsoft Teams או Skype for Business, כמו גם ב-Zoom. קרסטרון מייעדת את משפחת המוצרים הזו לחדרי ישיבות בהם משתתפים בין 4 ל-20 משתמשים. מדובר בפתרון לחזית החדר המבוסס על סאונד בר בעיצוב ובאיכות שמע גבוהים במיוחד, בעוצמה גבוהה כך שכל האנשים החדר ישמעו את הנאמר היטב. הפתרון מציע בנוסף כיסוי מיטבי של הדוברים בחדר בעזרת מערך מיקרופונים מובנה. בנוסף שילבה קרסטרון מצלמת 4K ייחודית בעלת טכנולוגיית AI מובנית. המצלמה מאפשרת זום דיגיטלי אוטומטי, ללא שימוש במנוע, אשר מאפשר להתמקד בדוברים בחדר. עדכון תוכנה עתידי יאפשר אף לספור את מספר המשתתפים בכל פגישה, ובהתאם לאסוף ולנתח את הנתונים הללו על גבי פלטפורמת ה-XiO Cloud החדשה של החברה.

הסדרה השלישית עליה הכריזה החברה, שמעבר לתמיכה ב-Microsoft Teams או Skype for Business מציעה גם היא תמיכה ב-Zoom וב-Open UC, קיבלה את השם Flex M100 ומדובר למעשה בקונסולת בקרה וצפייה שולחנית. גם פתרון זה מיועד לחדרי ישיבות בהם מספר המשתמשים נע בין 4 ל-20 איש והוא כולל מצלמת 4K שמאפשרת ביצוע זום אוטומטי כמו גם ספירה של המשתתפים בתמונה ושמירה על איכות תמונה גבוהה. כן משולבים בפתרון זה ארבעה מיקרופונים בעלי רגישות גבוהה שתומכים בקליטת שמע ב-360 מעלות. בחברה מכנים את Flex M100 כאבן הפינה של חדרי ישיבות ו-וועידות מודרניים לצורך ביצוע שיחות ועידה קוליות או מבוססות וידאו, עם תמיכה בנגיעה בודדת ליצירת קשר ותמיכה בהצגת מצגות באופן אלחוטי בטכנולוגיית AirMedia 2.0. הקונסולה מאפשרת גם להציג פרטים כמו לוחות זמנים של פגישות שייערכו בחדר, כולל פירוט משתתפים בכל פגישה.

בשם האחידות

בקרסטרון ציינו שלמרות שמדובר בפתרונות המכוונים לפרמטרים שונים ומנעד שימושים רחב, החברה דאגה להבטיח שחוויית המשתמש תהיה אחידה. לא משנה באיזה פתרון בוחרים ולא משנה באיזה חדר בוחרים להציב כל פתרון- קרסטרון מאמינה במימוש זהה. המטרה היא להבטיח שהלחץ על משאבי התמיכה הארגוניים יהיה קטן יותר ושיותר ויותר משתמשים יידעו לתפעל אותם בכל מקום.

כל הפתרונות החדשים מתחברים לפלטפורמת XiO Cloud של קרסטרון, הבנויה על מערכת ה-Azure של מיקרוסופט אשר מאפשרת להקצות ולנהל בנוחות את פתרונות מרחב העבודה של החברה ולקצץ בעד 90% את זמני ההתקנה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG