רמקולפון נייד לישיבות עם תמיכה בעד 8 אנשים במרחב היוועדות (תמונה: Anker)

 

אנקר (Anker), יצרנית אביזרים גדולה, עושה את הצעד הראשון שלה אל התחום ה-AV העסקי עם ה PowerConf. החברה הציגה את המוצר לראשונה בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה CES 2020 שנערכה בשבוע שעבר בלאס וגאס, ומדובר למעשה ברמקולפון נייד וקל משקל לשימוש אישי אך גם למרחבי היוועדות, אשר נותן פתרון קל ופשוט לשימוש עבור שיחות ועידה ללא צורך בהתקנה קבועה.

הרמקול ב-PowerConf משדר ב-360 מעלות, ובצדדיו מותקנים 6 מיקרופונים רגישים שכאמור מספקים כיסוי מלא למרחב היוועדות. לפי אנקר הוא מתאים לשימוש בישיבות בהם משתתפים בקצה הקרוב עד 8 אנשים. הרמקול יכול להתחבר באמצעות כבל USB לשימוש עם מחשב או להתחבר לטלפון בחיבור בלוטות' 5.0.

הרמקולפון הזה של אנקר מריץ ברקע אלגוריתם DSP כדי למנוע הדהוד וכדי להפחית את קולות הרקע תוך התמקדות בקול של הדובר הנוכחי. הרמקול גם יודע לאזן את עוצמת הקול כדי לפצות על הבדלים בין הקולות השונים שנובעים מהמרחק של הדוברים מההתקן עצמו.

ה PowerConf מגיע עם סוללה בנפח עבודה של 6,700 מילי-אמפר/שעה שצריכה להספיק לכ-24 שעות עבודה, ולפי החברה זה אמור להספיק לשיחות שמבצעים במשך שבוע שלם. החברה אף שילבה במכשיר את טכנולוגיית PowerIQ הקניינית שלה המאפשרת להשתמש ביציאת ה-USB כדי להוסיף התקנים אחרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG