תמונה ראשית - Depositphotos

ארגוקום

תארו לכם את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים במוקד המכירות ומקבלים שיחה נכנסת מלקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות שלכם, או יוזמים שיחה ללקוח שהשאיר פרטים בטופס אלקטרוני באתר של החברה או הארגון. אתם מבצעים שיחת מכירה סטנדרטית ומסבירים ללקוח הפוטנציאלי מדוע המוצר שלכם הוא הפתרון המושלם והמשתלם ביותר עבורו כדי שתוכלו לנצל את המומנטום ולסגור את העסקה במהירות. לרוע המזל, מסתבר שמדובר באדם אסרטיבי לא פחות מכם שרוצה לשקול את הדברים ו"לעשות שופינג" לפני שהוא מחליט.

האמת? רוב הסיכויים שאיבדתם את הליד הזה… גם אם תתקשרו שוב ללקוח מהמוקד העסקי, הוא כבר יזהה את המספר ועלול לסנן אתכם.

אז מה עושים? היום כבר ברור שאנשים מחפשים קשר אישי ורוצים לדעת שמשקיעים בהם. המערכת של ארגוקום מציעה פתרון נוח מאוד המאפשר למוקדן לסגור עסקאות בפנייה ישירה ללקוח, בלי קשר למקום שבו הוא נמצא, וכך המוקדן יתוגמל על סגירה מלאה של הליד גם מחוץ למוקד.

 

יכולות הקלטה

כבר בשלב קליטת הליד ניתן לתעד את השיחה מהמוקד העסקי באופן מלא ולבצע מגוון פעולות כגון ניתוב לפי לוחות זמנים שנקבעו מראש, שליחת הודעות SMS ומענה אוטומטי, סינון מספרים ויצירת רשימת VIP, אינטגרציה עם מערכות המוקד האחרות וכו'.

ארגוקום
תמונה - אתר ארגוקום

המשך תהליך המכירה מכל מקום ובכל זמן

ההבדל בין המערכת של ארגוקום לבין כל מערכת אחרת היא האפשרות לעבור ברגע בין המוקד העסקי למוקד האישי, באמצעות הקצאת מספרים למוקדן אפילו כאשר הוא עזב את העמדה. המוקדן יכול להמשיך את השיחה עם הלקוח ולהפחית את חסמי המכירה באמצעות שימוש במספר שאינו מקושר בהכרח עם החברה (אפילו כזה שיופיע כמספר נייד). כך הוא יכול למשל להציע לו הצעות מיוחדות ולספק לו מענה בכל רגע נתון.

לאחר שנסגרה המכירה, ניתן להקצות מחדש את המספר לכל מוקדן אחר. כמו כן, ניתן לסנן את כל מי שאינו קשור לליד הנוכחי ולנתב אותו למוקד הרגיל.

יכולת אינטגרציה למערכת צד ג' & אנליטיקה בעברית

חשוב להדגיש כי ניתן לבצע אינטגרציה עם מערכת שירות הלקוחות (CRM) והמוקד הקיימות, ואין כל צורך להחליפן. לדוגמה, עבור כל שיחה נכנסת שמופיעה כרשומה רגילה, ניתן למצוא את התיעוד המלא אשר מגיע ישירות מהמערכת של ארגוקום. בנוסף, המערכת מאפשרת זיהוי וסיווג מילים ותבניות דיבור של לקוחות מתלונן והעברת שיחות אלה לטיפול פרטני, מה שמביא ערך רב לאפקטיביות הפעילות של מנהל המוקד ולמדדים השונים עליהם הוא אחראי. 

המערכת תומכת בשיפור איכות המכירה בזמן אמת- זיהוי פוטנציאל המכירה והצרכים שהועלו על ידי הלקוח, מאפשרים הדגשת שיחות נבחרות והעברתן לגורם המכירה הרלוונטי. 

עמידה ברגולציה – יכולת סריקה אוטומטית של שיחות תוך וידוא אמירת הודעות נדרשות וגילוי נאות במידת הצורך, הנדרשים על ידי הרגולציה .

מארגוקום נמסר שיישום פתרון ההקלטה והניתוח הייחודי שלה, מגדיל את אחוז סגירת העסקאות בעזרות אחוזים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG