להקרין תוכן דינמי בכל מקום. מקרני ה-LightScene החדשים (תמונה: Epson)

 

סדרת מקרנים חדשה וייחודית של אפסון (Epson) הגיעה לשוק. מדובר במקרנים שייעודם לספק הקרנות מידע ממוקדות כדי לעזור לחנויות, ובצד השני של הסקאלה לאומנים דיגיטליים. לפי החברה, הסדרה החדשה שמכונה LightScene מאפשרת ליצור אווירה מיוחדת, להקרין מידע ויזואלי באופן ממוקד במקומות שבוחרים, ובזכות גודלם וצורתם הייחודית, קל להתקין אותם בכל מקום כמעט כולל בתצורות שמורכבות ממספר מקרנים זה לצד זה.

באפסון אומרים שהבסיס לתכנון של מקרני ה-LightScene החדשים היה לאפשר להכניס לתוך מבנים טכנולוגיות של שילוט דיגיטלי אבל בהקרנה על כל משטח ועל כל חומר, ותוך התמקדות בהקרנה של תוכן דינמי לחלוטין.

"העסקים המצליחים ביותר הם אלו שמבינים שקשר רגשי פירושו נאמנות לקוחות ארוכה יותר. יצרנו את LightScene כדי לספק לקמעונאים את העוצמה ליצור סביבות מושכות ומרתקות שמרעננות את חוויית הביקור בחנות ומחברות את הלקוחות למותגים ומוצרים חדשים. הדמיון בלבד הוא מגבלה למה שאפשר לעשות עם המקרנים החדשים", אמר רמי דל מאר, מנהל מוצר בכיר באפסון אמריקה, לגבי ההשקה של המקרנים החדשים.

המקרנים בעלי המראה הייחודי מבוססים על טכנולוגיית הלייזר 3LCD של החברה, והם מציעים בנוסף טכנולוגיית עמעום קצוות כדי לאפשר השתלבות טבעית של התמונה במשטח התצוגה. הם מציעים עד 20,000 שעות פעילות ודורשים תחזוקה מינימלית עד אפסית. ניתן לרכוש אותם בצבע שחור או לבן כדי להתאים אותם לצבע החדר, וכן לקבוע האם הם יבצעו תנועה אופקית או אנכית.

המחיר ליחידה הוא 2,499 דולרים עם אחריות לשלוש שנים באתר הלקוח או 20,000 שעות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG