ארגון התקינה של SDVoE הארגון שמקדם את השימוש בטכנולוגיית וידאו מוגדר תוכנה להעברה באמצעות אתרנט', צירף בתקופה האחרונה שתי חברות חדשות לארגון, ושתיהן מוגדרות כחברות מאמצות.

החברה הראשונה שהצטרפה מבין השתיים החדשות היא HPC מטייוואן, חברת OEM שאחראית בין השאר ליצור מטריצות מתגים, מאריכי טווח ל-KVM, בקרים לקירות וידאו וגם מעבדי תמונה עבור חברות לא מעטות בשוק ה-Pro AV. הפתרונות מוצעים עם אפשרויות לחיבורי HDBaseT ו-HDMI, וכעת כאמור הם יכללו גם תמיכה ב-SDVoE.

"היכולת של HPC לתכנן, לפתח ולייצר התקנים המבוססים על טכנולוגיית SDVoE תעניק ליצרניות OEM דרך מהירה להתחיל לספק מגוון מלא של מוצרים חדשניים שמנצלים את פלטפורמת ה-SDVoE", אמר בהודעת ההצטרפות ג'אסטין קנינגטון, נשיא הארגון.

כמה ימים לאחר מכן הודיע הארגון על הצטרפות נוספת, הפעם של ניבאו (Niveo Professional). זו מציעה מוצרי רשת ישירות לאינטגרטורים ברחבי העולם להתקנות בבנייני מגורים ובבניינים מסחריים כאחת, ומספקת מתגי 10G שמאפשרים לייצר פתרונות מקצה לקצה, כולל במקומות בהם נדרשות קשתות מורכבות.

"התעשייה נעה מתשתית אנלוגית לשילוב מלא של פתרונות 4K מבוססי IP, והצורך במוצרי רשת ובמומחיות המתמקדים ב-AV היה לברור. מתגי ה-10G שלנו מתאימים באופן טבעי לשימוש ב-SDVoE ואנחנו מצפים לעבודה עם חברי הארגון בפרויקטים בכל רחבי העולם", אמר עם הודעת ההצטרפות ארתור דה-יאגר, ממנהלי ניבאו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG