אפסון (Epson) הצליחה לכבוש כמעט שליש משוק המקרנים המקצועיים ברמת תאורה של 6,000 לומנס ומעלה, כך לפי הדו"ח העדכני של חברת מחקר השווקים פיוצ'רסורס (Futuresourse Consulting).

אפסון שחררה הודעה בה מסרה כי ברבעון השני של 2018 היא שלטה ב-31% משוק המקרנים המקצועיים בעולם, בהובלה של 9% מעל פנסוניק (Panasonic), שרק לפני שנה הובילה עליה בשוק הזה עם 25% לעומת 22%. היא הוסיפה כי באזור אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ורוסיה נתח השוק שלה עומד על 34% – עלייה של 12% בנתח השוק לעומת הרבעון המקביל ב-2017.

"אני שבע רצון מנתוני נתח השוק האחרונים. במיוחד מספק מספר הלקוחות החדשים איתם תקשרנו ועברו אלינו ממותגים מתחרים וטכנולוגיות חלופיות. רבים מלקוחות אלה עשו זאת משום שראו איך סיפקנו את בסיס הלקוחות הקיימים שלנו, שבלעדיהם לא היינו זוכים להצלחה הזו". אמר ניל קאהוּן, סגן נשיא אזור אפריקה, המזרח התיכון ומדינות ברית המועצות לשעבר וחטיבת התצוגה המקצועית באפסון.

לפי נתוני פיוצ'רסורס, אפסון מובילה את מכירות המקרנים בעולם מזה כ-17 שנה, ומאז 2006 מכרה 23.7 מיליון יחידות – מהן 1.4 מיליון בחצי השנה האחרונה.

"הצלחתנו באה בזכות תשוקתנו המתמשכת להשתפר על ידי הקשבה ללקוחות שלנו. שיפרנו את תכנון המוצרים שלנו, ואפילו את הגישה המסחרית שלנו, פעמים רבות במהלך השנים האחרונות על בסיס התובנות רבות-הערך של הלקוחות", הוסיף קאהון.

בתערוכת ISE 2019 מתכוונת אפסון להציג שני מקרנים חדשים, מעוררי ציפיות לפי החברה: L20000U ברזולוציית WUXGA עם בהירות של 20,000 לומנס, ו-L12000Q עם תמיכה ב-4K ועם בהירות של 12,000 לומנס.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG