מערכות הוידאו קונפרנס יכולות להיות כלי עבודה ארגוני מבטיח, אולם התסכול מהקושי בצירופן לשיחה, עלול להפוך אותן לפיל לבן. מהיום מצטרפים בסריקת QR Code פשוטה 

הדבר הראשון שתעשו עם כניסתכם לחדר הישיבות הוא לחפש בטלפון הנייד או בלפטופ את פרטי השיחה וכיצד להצטרף אליה.

בשלב זה אתם מעט מבולבלים ותוהים 'מה אנחנו בעצם מחפשים?' או 'האם באמת אני צריך להקליד את כל זה עכשיו בעזרת שלט מערכת הוידאו?" ובכלל – מהי כתובת וידאו? ולמה היא לא מופיעה בראש הזימון?  

וזה לא הכל… במקרים רבים ניתקל בפורמט שונה של כתובת אותה נידרש לחייג על מנת להצטרף לוועידה. קחו למשל תהליך הצטרפות לוועידת Skype for Business באמצעות Gateway בו ניאלץ להקליד שורה כזו  _sfb__HJFZ43S3.name.lastname@domain.co וכך זה ייראה בשיחת וובקס- Webex – 242152837@cisco.webex.com. 

 

ובינתיים, שיחת הוידאו אליה אנחנו חייבים להצטרף כבר התחילה ואנחנו נראים לא טוב. בעצם, אנחנו לא נראים בכלל.    

כולם כבר יודעים שקיים יחס מובהק בין קלות תפעול הכלים הארגוניים לבין הרגלי השימוש בהם, או במילים אחרות- ככל שזה יותר מורכב – כך כמות השימוש צונחת

 

בארגונים בעלי מודעות גבוהה לשימוש בכלים כמו וידאו קונפרנס, נעשות מדידות שונות כמו מספר השיחות החודשיות של כל עובד, אחוז ניצולת בחדרים השונים ועוד. אולם במציאות השכיחה יותר, כלי עבודה כמו וידאו קונפרנס הם 'המלצה' בלבד. והמשתמשים? אם זה מורכב ואפשר לוותר – מוותרים. זו בדיוק המציאות שהביאה לפיתוח ה MeetingConnect.  

אין יותר תירוצים- צירוף מערכת וידאו קונפרנס במרחק סריקה

בואו נניח שאתם עושים שימוש בשירות וידאו בענן כמו Cisco Webex. או Blue Jeans, Videxio, Zoom או אולי Skype 4 Bus. זה בכלל לא משנה!  ה MeetingConnect תומך בהצטרפות פשוטה של מערכות וידאו לשיחה כמעט בכל הפלטפורמות.

נכנסים לחדר הישיבות ושולפים את הנייד, סורקים את ה QR Code שבחדר,  בוחרים את הפגישה הרלוונטית ביומן שבנייד והמערכת מחייגת אליכם. זהו !! 

ה MeetingConnect הופכת את חווית הוידאו קונפרנס לקלה לתפעול ומייתרת את הצורך לזמן מראש את מערכת הוידאו הספציפית שבחדר ועוד 'טקסים' שהיו נהוגים לפני שהקילר פיצ'ר הושק. 

MeetingConnect הנו פיצ'ר חדש בשרות EndPoint Subscription שהנו שירות רישום וניהול מערכות הוידאו בארגון בענן מבית ,Videxio/Pexip המשווק בישראל ע"י חברת ועידן פתרונות קונפרנסינג 

צפו ב POC הקצרצר של יישום הפתרון - האם יש פשוט מזה ?

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG