אקווה סקיוריטי הישראלית, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, הכריזה על השקת תוכנית שותפים חדשה בשם Aqua Advantage Ecosystem Programme לצד פורטל מקצועי חדש המיועד לשותפים . מטרתה של התכנית החדשה היא ללוות את שותפי החברה ולקוחותיה לכל אורך תהליך המכירה והיישום של פלטפורמת אבטחת יישומי הענן (CNAPP) של אקווה סקיוריטי באמצעות הדרכה, שיתופי פעולה, תמיכה ומעורבות בהטמעתה. 

ג'נט לי יונג, ראש מחלקת שותפי ההפצה באקווה סקיוריטי. צילום עצמי

לאחרונה אקווה הכפילה את מספר שותפי ההפצה שלה באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ותכנית זו הינה חלק מפעילות רחבה במסגרתה משקיעה החברה מאמצים רבים להסמיך באופן מלא את שותפיה על כל היכולות הטכנולוגיות שלה. כיום, 30% משותפיה של אקווה סקיוריטי ממוקמים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

מטרתה של אקווה סקיוריטי היא לעזור לשותפים ולהאיץ את המעבר של לקוחותיהם לדיגיטל וללוות את כניסתם לעידן ה־DevSecOps ויישומי הענן. במסגרת התכנית החדשה, יהנה מערך השותפים הענף של אקווה סקיוריטי, המונה יותר מ־250 שותפי טכנולוגיה, מפיצים וספקי שירות מובילים ברחבי העולם, מכלים וידע שיסייעו להם להגדיל את ההכנסות ולשפר את הצלחתם העסקית.

"תכנית Aqua Advantage מסייעת לשותפים של אקווה סקיוריטי לבנות יחסי אמון ארוכי טווח עם הלקוחות", מסבירה ג'נט לי יונג, ראש מחלקת שותפי ההפצה באקווה סקיוריטי. "השקענו זמן ומשאבים רבים בלמידת פעילותם של השותפים שלנו כדי להבין טוב יותר מה הם הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחתם, והשתמשנו בתובנות האלו כדי לעדכן את השירות שלנו מהיסוד ולהתאימו לצרכיהם. התוצאה היא תכנית שותפים חדשה לגמרי שמציידת את שותפינו בכל הידע, הכלים ושאר המשאבים שיאפשרו להם לסייע ללקוחותיהם למנף את יתרונותיהם של יישומי ענן כשהם מוגנים במערכת אבטחת מידע ייעודית."

במסגרת תכנית השותפים החדשה, עובדת אקווה סקיוריטי עם השותפים כדי לבנות ביחד אסטרטגיה בהתאם למודל העסקי של השותף, תוך הצבת יעדים ברורים והעמדת המשאבים הנדרשים כדי להבטיח הצלחה עסקית. המשאבים האלה כוללים איוש מנהל ייעודי לפרויקט, הדרכה בנושאי מכירות ואספקת שירותים, שימוש בטכנולוגיה המתאימה ביותר לארגון, וכן פיתוח משותף של תהליכים שיווקיים. כמו כן, פורטל השותפים עבר מתיחת פנים במטרה להפוך את התוכן שבו לעדכני ונגיש יותר בכל הנוגע לשיתופי פעולה, שיווק ומידע טכני עבור השותפים.

אופיר אבקסיס, מנכ"ל קבוצת טרה סקיי (TeraSky), המספקת פתרונות דיגיטציה, אמר: "בשונה מחברות אחרות בשוק, אקווה סקיוריטי מספקת הדרכה יסודית בנושאים טכניים וממש יוצאת מגדרה כדי להבטיח את הצלחת הלקוחות המשותפים שלנו. היא מבינה היטב מהי שותפות ומבחינתנו זה יתרון עצום. 'שותף של אקווה סקיוריטי' הוא תואר שאנחנו נושאים בגאון מכיוון שיש לו משמעות וערך אמיתיים."

התכנית החדשה והמשופרת מחליפה את תכנית השותפים הקיימת של אקווה, שבעצמה זכתה להצלחה רבה מצד שותפים ברחבי העולם כמו WALTLabs, WM Promus, CDW UK, Contino, ו-AWS. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG