Raisin Bank משתף פעולה עם ComplyAdvantage כדי להרחיב את התוכנית שלו למניעת הלבנת הון Raisin Bank משתף פעולה עם ComplyAdvantage כדי להרחיב את התוכנית שלו למניעת הלבנת הון

צ'ארלס דלינגפול, מייסד ומנכ"ל ComplyAdvantage (תמונה- Business Wire)

בנק השירות Raisin Bank AG, של Raisin DS, חובר ל-ComlyAdvantage, החברה המובילה באיתור סיכוני פשיעה פיננסית על בסיס בינה מלאכותית, כדי להרחיב את התוכנית שלו נגד הלבנת הון (AML). בעקבות השקתו כבנק שפועל בענן, Raisin Bank נזקק לספק שיוכל לעמוד בקצב הצמיחה המהירה. הפתרונות הניתנים להתאמה לגודל שמציעה ComplyAdvantage, לרוחב שירותי סינון וניטור לקוחות כמו גם ניטור עסקאות, יתמכו בפתרונות הבנקאות כשירות של Raisin Bank.

Raisin Bank מציע שירותים בנקאיים, כולל ניהול לקוחות וחשבונות, עיבוד תשלומים והלוואות לחברות סטארט-אפ בינלאומיות ולספקי שירותים פיננסיים. הבנק הוא חלק מ-Raisin DS מאז רכישתו על ידי חברת הפינטק ב-2019.

 

תקנות מחמירות יותר דורשות פתרונות זריזים

הלבנת הון מהווה אתגר הולך וגובר עבור נותני שירותים פיננסיים ורשויות ברחבי העולם. כתוצאה מכך התחזקו הדרישות הרגולטוריות לבנקים בתחום איסור הלבנת הון. ארגוני שירותים פיננסיים נדרשים ליישם מנגנוני בקרה מורכבים כדי לזהות משתמשים, לאמת אותם ולהגיב לשינויים בהתראה קצרה. בנוסף לצוות מיומן, הבנקים תלויים אפוא בטכנולוגיות העדכניות ביותר לניטור יעיל של יישומים ועסקאות של לקוחות.

ComplyAdvantage מפשט את תהליך הניטור

פתרונות ה-AML של ComplyAdvantage עוזרים לפינטק הצומח במהירות לעמוד באתגרים אלה. החברה משלבת אינטגרציה באמצעות API מודרני עם החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר. פתרונות הסינון והניטור וניטור העסקאות של לקוחותיה מאפשרים לבנק רייזין לבצע שיפורים מתמשכים בהליכי איסור הלבנת ההון שלו. ממשקי המשתמש האינטואיטיביים של ComplyAdvantage מאפשרים גם את עבודתם של נושאי המשרה בבנק נגד הלבנת הון. המערכת מחליטה אם להפסיק תשלומים חשודים או לסקור אותם בפירוט רב יותר בהתבסס על כללים עם הגדרות רב-תכליתיות ואפשרויות התאמה אישית.

השלמה מושלמת למערכת הבנקאות המרכזית של בנק Raisin

באופן מסורתי, פתרונות AML משולבים בתשתית התוכנה של הבנק וקשה לשפר אותם מעבר ליכולות הראשוניות שלהם. לעומת זאת, היישום של ComplyAdvantage מחובר לליבת מערכת הבנקאות בענן של Raisin Bank באמצעות API תקני, וכך ניתן להמשיך ולפתח ולהרחיב אותו באופן עצמאי. זה מאפשר ל-ComlyAdvantage להתאים בצורה מושלמת לגישה הטכנולוגית של Raisin Bank.

דומיניק זולקה, מנהל מוצר ראשי בבנק Raisin, מציין: "ב-ComplyAdvantage מצאנו שותף אמין ומוסמך לבנק Raisin. עם הפתרונות הניתנים להתאמה שלהם, אנחנו יכולים לקדם ללא הרף את היעילות של מאמצינו נגד הלבנת הון. שתי החברות שלנו חולקות הבנה משותפת של מה שבנקאות כשירות צריכה להיות: שילוב של מוצרים טכנולוגיים מודרניים עם ייעוץ ותמיכה ממוקדי לקוח המתמקדים בהפיכת העסקים שלהם לשגשג".

צ'ארלס דלינגפול, מייסד ומנכ"ל ComplyAdvantage, מוסיף: "בנק רייזין מגלם את סוג ספק פתרונות הפינטק של היפר-גדלות שפתרונות ה- AML שלנו מיועדים באופן אידיאלי. עם API לאינטגרציה קלה, כלים חדשניים ביותר עבור אנליסטים של AML וקליטה חלקה של לקוחות, המטרה שלנו תמיד הייתה לבנות פתרונות חכמים שעוזרים לעסקים כמו צימוקים בנק לבצע עם אמון כדי שיוכלו לצמוח בביטחון".

ComplyAdvantage ו- Risin Bank שותפים לשילוב טכנולוגיית AML עטורת פרסים עם פתרונות BaaS מתקדמים.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG