שיתוף תכנים דינמי אלחוטי ומקוון מהתקני המשתמשים (תמונה: Extron)

 

שיתוף פעולה, חדרי ומרחבי התוועדות, שימוש במחשבים ניידים שמתחברים בקלות למערכת להעברת מידע. אלו הם כמה מהקווים המנחים שמשמשים כאבני פינה של העולם הארגוני המודרני. לשם בדיוק מכוונת אקסטרון (Extron) עם ShareLink Pro 1000, התקן חדש אותו היא מכנה כשער (Gateway) שיתוף הפעולה האינטליגנטי והמודרני ביותר שלה אי פעם.

אקסטרון מציעה את ההתקן החדש זה לארגונים שמחפשים תמורה גבוהה להשקעה הכספית תוך התבססות על קלות התקנה ותפעול. ShareLink Pro 1000 מאפשר, לפי החברה, לכל משתתף להציג מידע באופן קווי או אלחוטי מהמחשב, הטאבלט והטלפון החכם שלו, ולהשתמש בתצוגה שיכולה להראות תכנים של עד ארבעה נוכחים בו זמנית, כולל הזרמה וכולל שינויי תצוגה דינמיים כדי להתאים אותה בזמן אמת לכמות התכנים המוצגת.

המערכת החדשה, לפי החברה, מקלה על שיתוף הפעולה מכיוון שהיא מאפשרת שיקוף מלא של תצוגת המכשירים תוך שימוש באפליקציה מתאימה, עבור התקנים המבוססים על אנדרואיד או iOS, בחיבור אלחוטי כאמור, או באמצעות כניסות HDMI קוויות עבור התקנים המבוססים על macOS או על Windows. בנוסף, ShareLink Pro 1000 הוא שער מאובטח כך שכל התכנים הנשלחים מהתקני המשתמשים עוברים הצפנה, וזאת אחרי שהם מתחברים באמצעות מסך שדורש להקליד את קוד התצוגה כדי להבטיח שהתכנים המשודרים אכן יגיעו למקום הנכון.

ShareLink Pro 1000 תומך בתכנים באיכות ברמה של עד 4K בדגימת 4:4:4, ובקצב העברת תכנים מרבי של 10.2 גיגה-ביט/לשנייה. בנוסף הוא מספק יכולת ניהול ובקרה מרחוק באמצעות מחבר RS-232 תקני.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG