עם שבבי בקרה – TouchLink Pro החדשים של אקסטרון (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron) הודיעה כי תציג בתערוכת InfoComm 2019 הקרובה, שתפתח בעוד כשבוע וחצי באורלנדו, לוחות שליטה מבוססי מגע חדשים בסדרה שהיא מכנה  TouchLink Pro. לפי החברה מדובר בלוחות בהם היא שילבה את מעבד הבקרה IP Link Pro במטרה לפשט תכנוני מערכת, לשחרר את המקום הנדרש לשילוב מעבדי בקרה חיצוניים, וגם להקל בסופו על האינטגרציה של מערכת הבקרה במערכת ה-AV וה-IT הכוללת של הארגון.

לוחות השליטה החדשים מביאים אל הקיר את העיצוב המסוגנן והנוח שאקסטרון כבר הציגה בלוחות הקודמים שלה, ולפי החברה ניתן לשלוט במגוון רחב למדי של התקני AV באמצעות מחבר האתרנט ובאמצעות מתאם ההרחבה הכלול בערכה. המתאם הזה מספק אפשרות שליטה נוחה ישירות מהלוח והוא כולל שני חיבורי RS-232 דו כיווניים, מחבר IR, שני ממסרים וגם כניסה דיגיטלית אחת. בנוסף, כמו כל לוחות ה-TouchLink של החברה, גם את הממשק הגרפי של הלוחות הללו ניתן לעצב באמצעות Extron GUI Designer.

"תכננו את מערכות הבקרה החדשות הללו, TouchLink Pro, כתגובה לדרישה של הלקוחות למערכת מוכללת נוחה לשימוש שמכילה גם לוח מגע וגם מעבד בקרה. בנוסף, שילבנו מספר חיבורי בקרה בחלק האחורי של כל לוח שליטה כדי לאפשר חיבורים נוחים יותר של מגוון התקני AV", סיפר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק גלובלי באקסטרון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG