חברת ארגוקום מחוללת מהפיכה שקטה בתחום הטלפוניה בישראל, עם נציגות מותג Yealink המאפשר לה להנגיש פתרונות טלפוניה חדשניים במחירים תחרותיים ביותר. שוחחנו עם אבי לוי, סמנכ"ל המכירות בחברה, על 2018, המגמות הצפויות ב 2019 וכמובן על היעדים לקראת תערוכת ה ISE הקרובה

ה VC200 (תמונה Yealink)

כיצד היית מסכם את שנת 2018 בשוק הטלפוניה ?

לוי: "2018 הסתימה בהצלחה מעבר ליעדים שתכננו. ארגוקום ביצעה מספר גדול של פרויקטים בתחומי הטלפונייה וה-UC, כששיתוף הפעולה עם Yealink מונף בצורה יוצאת מן הכלל. על מנת להמשיך את התנופה ב-2019 גייסנו איש מכירות ייעודי לתחום וידאו קונפרנס ואנחנו מאמינים שגם השנה נוכל להציב לעצמנו יעדים גבוהים וברי השגה."

אילו פתרונות זכו לרייטינג הגבוה ביותר ?

"ראינו עליה משמעותית בדרישה לפתרונות טלפוניה בענן ומודעות גבוהה לנושא ועידות ווידאו.  השוק כולו עושה מעבר חד לכיוון טכנולוגיות ענן המוכיחות את עצמן בתחום ה-UC-Unified Communications . יש לנו את הכלים לטפל בדרישה הזו עם ענן ווידאו ייעודי של Yealink אשר כולל גם שירותי טלפוניה איכותיים ומתקדמים."

נראה כי Yealink משקיעה מאמץ רב במטרה להתאים עצמה לשוק ה-UC התחרותי מאוד – האם יש פתרון אחד שבלט בצורה משמעותית בעיניך בתחום הועידות ?

"קשה לשים את האצבע על פתרון אחד בשנה שבה נראה כי התחום כולו 'עלה כיתה', אולם בהחלט ניתן להגיד שהפתרונות המובילים היו ממשפחת האודיו קונפרנס אשר משלבים הן Sip /ואנלוגי במוצר אחד Cp920 . עוד קטגוריית פתרונות ראויה לציון היא הטלפוניה מבוססת  Sip ואנדרואיד כדוגמת ה-CP960 כולל חיבור usb למחשב ובלוטות' ואי אפשר שלא להזכיר את ה VC200 שהוא מוצר בתצורת All In One לחדרי האדל, אשר נמכר היטב בשנה החולפת ומביא איתו ערך רב עם יישום פשוט וידידותי" 

ה CP960 (תמונה Yealink)

ציפיות מה ISE הקרובה ?

"כל תערוכה היא הזדמנות נפלאה לבקר בביתן Yealink, לראות מקרוב את המוצרים החדשים שהוכרזו ולקבל מידע על פתרונות חדשים שעתידים לצאת בזמן הקרוב. כמובן שגם להיפגש עם לקוחות קיימים וחדשים שיוכלו גם הם להתרשם.

עבורנו מדובר בהזדמנות חשובה ביותר לפגוש יצרנים חדשים, כשהשנה החלטנו להתמקד באיתור פתרונות Video Wall ומערכות לניהול חדרי ישיבות וחללים פתוחים. אחד הביתנים המעניינים מבחינתנו הוא של Aver – יצרן מצלמות USB שגם אצלו נראו חידושים מבטיחים שכדאי לראות, לדוגמא: מצלמת מעקב למרצה המותאמת לאודיטוריומים."

 
אבי לוי בתערוכת ISE2018 (צילום AVM)

אילו חידושים תציג Yealink בתערוכה הקרובה ?

Yealink מתכוונת להתמקד בתחום ה-Unified Communications כפי שהם יודעים לעשות- בעוצמה. השנה יוצגו מגוון פתרונות מאושרי מיקרוסופט עבור Skype for Business וגם Teams שהושקה לאחרונה, מוצרים חדשים לחדרי ישיבות, האדלים ועוד. חשוב לציין כי Yealink משקיעה רבות בתמיכה במוצרי מיקרוסופט, דגש על ה-Teams, ואף הקימה חטיבה מיוחדת לשירות, ניהול ומכירה עבור קו מוצרים זה."

 

 

נשמח לפגוש אתכם בביתן Yealink -11-A170 ובביתן Aver 11-D160

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG