תקשורת וידאו היא פלא מודרני, אבל יצירת רגעים קסומים וספונטניים שהופכים אינטראקציות אישיות לכל כך מיוחדות יכולה להיות משימה קשה בסביבה וירטואלית. לטובת כל מי שרוצה להפיח רוח חיים שובבה בשיחה הבאה שלו, זום השיקה תכונה חדשה שנועדה לסייע למשתמשים לעשות בדיוק את זה – שיחה בדמות אווטאר –דמות ייחודית של חיה הניתנת לבחירה – שתחליף את המראה השחוק של המשתתפים.  

 
זום

הכירו את האווטארים

האווטארים מחליפים את המראה של הדובר.ת בחיה וירטואלית המשקפת את תנועות הראש והבעות הפנים שלהם. אווטארים הם דרך קלה ומשעשעת ליצור קשר עם המשתתפים ולעשות קצת כיף על הדרך. הם גם מספקים אמצעי טוב למשתמשים שלא רוצים להופיע במצלמה, אבל עדיין רוצים להביע שפת גוף והבעות פנים.

בעוד שתכונת האווטארים תזהה את צורת הפנים שלכם ותכונות כמו העיניים, האף והפה כדי ליצור את האפקט הרצוי, התכונה לא משתמשת בזיהוי פנים ולא תאחסן נתונים לגבי פני המשתמשים. נכון לעכשיו, זום מציעה רק אווטארים של בעלי חיים, אך אווטארים חדשים יתווספו בעתיד הקרוב.

 

איך להתחיל שימוש באווטארים

תכונת האווטארים זמינה במחשבי Windows ו-macOS שולחניים, כמו גם במכשירי iOS ניידים. כדי להפעיל אווטארים, תצטרכו לוודא שלקוח שולחן העבודה של Zoom או האפליקציה לנייד פועלים בגרסה 5.10.0 ומעלה.

כך תוכלו להפעיל ולבחור את הדמות שלכם:

ודאו שמצלמת האינטרנט מופעלת והווידאו מופעל.

בסרגל הכלים של הפגישה, פתחו את אפשרויות הווידאו על ידי בחירת החץ הפונה כלפי מעלה לצד סמל הווידאו.

בחרו באפשרות "בחרו רקע וירטואלי" או "בחרו מסנן וידאו".

נווטו לכרטיסייה אווטארים ובחרו את הדמות שלכם. 

 

כדי לשנות את הדמות, בקרו בכרטיסייה אווטארים ובחרו אחד חדש. כדי להסיר את המסנן, בחרו "ללא" בכרטיסייה. משתמשים יכולים גם ללחוץ על "כבו את הדמות" מראיית הצפייה העצמית שלהם בפגישה, כמו גם על התפריט "עצור וידאו" בפגישה.

 

זום

מתי להשתמש באווטארים

הנה רק כמה מהדרכים שבהן תוכל להכניס קצת כיף לפגישות שלכם עם אווטרים:

עבודה היברידית – שמחו את הקולגות שלכם והוסיפו קצת כיף לפגישות ובאירועים של גיבוש צוות על ידי התחפשות לחיה האהובה עליכם, או השתמשו באווטאר של בעלי חיים כאשר תרצו לקחת הפסקה מהופעה במצלמה במהלך פגישות וידאו.

היכנסו לדמות לשעת סיפור – אם אתם במקרה מורים – ערבו את התלמידים שלכם במהלך שעת הסיפור בכיתה על ידי מראה מונפש.

להחיות את שיעורי המדעים – ללמד שיעור על בעלי חיים? לכדו את תשומת הלב של תלמידיכם והביאו חיים חדשים לשיעורים שלכם על ידי הפיכתם לבעלי החיים שאתם מכסים באותו היום.

הפכו את הטיפול בילדים לפחות מלחיץ – דיון בבריאות עם מטופלים יכול להיות קשה, במיוחד עם ילדים. העלו חיוך על פניהם של המטופלים שלכם וצרו סביבה רגועה יותר באמצעות שימוש במראה של החיה האהובה עליהם.

צרו רגעים בלתי נשכחים במהלך אירועים וירטואליים – עם אווטארים של בעלי חיים, קל ליצור הפתעה מיוחדת עבור חברי הפאנל שלכם בסמינר האינטרנטי ולשבור את הקרח במהלך אירועים וירטואליים.

 

יצירת חוויה דיגיטלית בלתי נשכחת

אווטארים הם רק קצה הקרחון כשמדובר ביצירת רגעים מהנים עבור המשתתפים בפגישות. הנה רק כמה מהדרכים שבהן תוכלו ליצור רגעים קסומים נוספים בזום:

רקעים וירטואליים – תכונה זו מאפשרת לכם להציג תמונה או סרטון כרקע שלכם במהלך פגישת זום, מה שיכול לספק לכם פרטיות רבה יותר או לעזור ליצור חווית פגישה דינמית.

סצנות סוחפות – עם ה-Immersive View של זום, מארחים יכולים להציב משתתפים באופן אוטומטי או ידני בסצנת מפגש וירטואלית לבחירתם. אפשר אפילו להזיז את המשתתפים בסצנה הזו ולשנות את גודל התמונה של המשתתפים לחוויה טבעית יותר.

פילטרים – גדלו קרניים של חד קרן, חבשו מדבקת עין של פיראטים, או הסתובבו מצויידים במשקפי תעופה וחלל בשיחות הצוות, ב׳האפי האורס׳ או בלילות המשחקים שלכם, באמצעות פילטרים לפגישות זום.

אפליקציות זום – העשירו את חווית הזום שלכם עם היכולת לגשת לאפליקציות המועדפות עליכם המכסות מקרי שימוש רבים – כולל לוח ציור, ניהול פרויקטים, רישום הערות, משחקים ועוד!

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG