מערך השליטה החדש מבוסס ענן ומאפשר לשלוט בכל ההתקנים הארגוניים מתוצרת NEAT בקלות מכל מקום בעולם

שחקנית לגיטימית בשוק - NEAT

Neat היא חברה צעירה יחסית בתחום ה-UC שפרצה לשוק באמצעות שפה ומיתוג ייחודיים והצליחה למצב עצמה כאלטרנטיבה "צעירה וחצופה" למותגים הוותיקים. כיום היא מוכרת בין היתר פתרונות לתחום הוידאו, Conference bars, לוחות כתיבה אלקטרונים ומסכי מגע במודל רכישה או תשלום חודשי.

החודש הציגה החברה פלטפורמת ניהול חדשה בענן בשם "ניט פולס" אשר מאפשרת לנהל את כל ההתקנים שלה באופן מרוכז, ואין זה משנה אם אתם עסק קטן שיש לו בסך הכול כמה התקנים בודדים, ארגון גדול עם מאות התקנים או אינטגרטורים שמספקים תמיכה טכנית לאלפי התקנים אצל לקוחות הקצה.

כפי שג'סטין בונדי מ-Neat מדגים בסרטון, בתוך פלטפורמת הניהול תוכלו לראות באופן ברור אילו התקנים מצומדים אחד לשני (Paired) ובאיזה חדר הם ממוקמים. במקרה וההתקנים מפוזרים בין מספר משרדים או מיקומים פיזיים אחרים ברחבי העולם, תוכלו גם לבצע סינון גאוגרפי על פי הצורך.

לחיצה על כל אחד מן ההתקנים בתוך החדר תאפשר לכם לראות את הנתונים הטכניים, לשלוט בהגדרות ספציפיות ולהשתלט עליו מרחוק באופן דומה לתוכנות כמו AnyDesk.

מלבד שליטה בהתקנים בודדים, ניתן לבחור בקלות קבוצות גדולות של התקנים ולבצע עליהן פעולות באופן מרוכז (Bulk). לדוגמה, קבלת קבצי LOG, איפוס, הורדת והתקנת עדכונים שונים או הגבלה לתוכנת קונפרנס ספציפות (בהמשך השנה). אפשרות אחרת היא לשמור הגדרות תחת פרופילים, כך שיהיה ניתן לקיים שיחות בדרך הנוחה לכם בלחיצת כפתור אחת.

מודל התמחור של Neat Plus

בעוד פלטפורמת הניהול בענן של Neat Pusle היא ללא עלות נוספת לשימוש בסיסי עד סוף השנה הנוכחית, התמיכה הטכנית מוגבלת ל-90 יום. התוכנית בתשלום ושמה neat.pulse Plus מעניקה לכם קדימות בקבלת תמיכה טכנית והתחייבות לזמן מענה מקסימלי (SLAs).
קיימת גם תוכנית משולבת (Neat.pulse Pro) המעניקה אחריות נוספת על ההתקנים עצמם, של עד חמש שנים ועדיפות בהחלפה או תיקון של התקנים תקולים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG