שיחות הוידאו כאן בכדי להישאר, מה שאומר שמחלקות ה IT תזדקקנה לאימוץ והטמעה של כלים וטכנולוגיות חדשות אשר תתמוכנה בצורות עבודה שונות, בדיוק כמו BYOC -Bring Your Own Codec, אשר משחררת את המשתמש משימוש ביחידות ווידאו ייעודיות אולם במקביל מחייבת את מחלקת ה-IT להיערך בהתאם- ציוד החדרים במצלמות ומיקרופונים בעלי חיבור USB שיספקו חווית משתמש טובה ואיכותית. במידה ומדובר בחדרים בהם מחברים מחשב נייד בלבד – זו משימה פשוטה, אולם מה עושים ארגונים להם מחשבים קבועים בחדרי הישיבות, ואולי אף יותר ממחשב קבוע אחד ?

שיתוף פעולה בין חברת HighSecLabs לבין Silora הישראליות הוליד פתרון חכם, פשוט לתפעול ובעיקר מתאים למציאות החדשה והמתקבעת. שוחחנו עם עמית אילוז מחברת HighSecLabs  על מנת ללמוד על הפתרון ולראות אותו בפעולה.

עמית אילוז, מנהל מכירות ארצי ב-HSL סיפר כי שיתוף הפעולה נוצר בעקבות דרישה חוזרת מלקוחות לחדרים בהם נדרש חיבור ווידאו איכותי, תפעול פשוט ויכולת לעבור בצורה מהירה בין מחשבים המחוברים למסך ולציוד ה-USB ההיקפי ובו מיקרופון, מצלמה ורמקול. 

לחברת HSL פתרונות KVM מאובטחים המיועדים לתחום הפיננסים, הביטחוניים, לצד פתרונות KVM המיועדים לשימושים נפוצים כדוגמת הפתרון המשולב המוצג בסרטון.  

בלב הפתרון נמצא ה-SM40 (מיני מטריצה) של HSL וה-MFCR (ממתג אוטומטי) של חברת סילורה, השילוב בין השניים מאפשר מיתוג של עד 4 מקורות ווידאו אל התצוגה, כאשר התקני ה-USB המחוברים אל ה-SM40 ממותגים בלחיצת כפתור אחת אל המחשב המחובר אל היחידה.

תרחיש ההפעלה פשוט ביותר, אורח מגיע לחדר בו קיימים מצלמה ומיקרופון בעלי חיבור USB, מתחבר עם כבל HDMI ו-USB למחשב הנייד שלו ו…זהו: המחשב הנייד שלו כבר משדר תוכן לתצוגה בחדר ואילו המצלמה והמיקרופון משמשים את המחשב הנייד שלו כאמצעי קלט. 

במקרים בהם רוצים לעבור מתמונת מחשב האורח לתמונת המחשב הקבוע, ניתן להוסיף יחידת כפתורי שליטה פשוטה ולהשתמש בה, ללא צורך בתכנות מקדים או פעולה כלשהי מעבר לחיבור יחידת השליטה ל-SM40.

אילוז: "מדובר בפתרון אשר ניתן להתקינו בקלות ובזמן אפסי, המאפשר פרישה במספר חדרים ותחזוקה עצמאית היות ולא נדרש תכנות או הגדרות מיוחדות. הפתרון המשולב של HSL ו Silora כולל את כל מה שאנשי ה-IT הארגוניים מכירים: רכיבי USB, כבלי HDMI ומסך- תרחיש שחוזר על עצמו יותר ויותר בתקופה האחרונה, לכן יצרנו את שיתוף הפעולה."

למעוניינים בקבלת הדגמה – מוזמנים לצפות בסרטון או לתאם פגישה עם עמית אילוז באמצעות אתר החברה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG