מסך בקרה מבוסס מגע שלא מפחד שישתמשו בו TLP Pro 2015M (תמונה: Extron)

 

זכוכית הגנה, ובמיוחד Gorilla Glass של חברת קורנינג (Corning), היא אחד הדברים שרגילים למצוא כיום בטלפונים חכמים – לפחות אלו ששייכים לחלק הגבוה של השוק. אבל באקסטרון (Extron) החליטו שזה יכול להתאים גם ללוח בקרה מבוסס מגע שמצמידים לקיר של חדרי ישיבות, והתוצאה היא TLP Pro 1025M.

מסך ה-TouchLink Pro החדש עליו הכריזה החברה הוא בגודל 10 אינץ' ומציע רזולוציה של 1280×800 פיקסלים. הוא מבוסס על מעבד מרובע ליבות שמגיע יחד עם 2 גיגה-בייט זיכרון RAM ו-4 גיגה-בייט זיכרון אחסון שאמורים להספיק לכל תרחיש AV אפשרי של המערכת.

בנוסף תומך מסך ה-TFT החדש ב-PoE כך שמספיק לו חיבור כבל אתרנט' לצורך קבלת חשמל ומידע. המסך עצמו מציע בהירות של 420 ניט ויחס ניגודיות של 800:1, והוא מוצע בצבע שחור ולבן.

TLP Pro 1025M משתלב במערכת באמצעות תשתית רשת סטנדרטית, הוא עובד עם כל מערכת IP Link Pro של החברה, והוא מתכונן לשימוש ביישומי AV שזקוקים לשליטה אינטראקטיבית ושלמה במגוון רחב של התקנים.

"TLP Pro 1025M מציע את כל התכונות רבות העוצמה של הדור הנוכחי והמעודכן של מסכי המגע שלנו, כולל מסך הגנה Gorilla Glass קשיח, עיבוד מהיר יותר, וגם יותר זיכרון. מסכי המגע האלגנטיים הללו משלימים כל עיצוב והאניטגרציה קלה מתמיד", אמר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק באקסטרון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG