תצוגה בהירה וגדולה לצפייה בתנאי חוץ – Storm Ultra Bright (תמונה: Séura)

 

רוצים להתקין בארגון שלכם מסכים על הקירות החיצוניים, כך שעוברי אורח יוכלו לצפות בהם בקלות ובנוחות גם באור השמש? ואולי תרצו להתחיל נוהל בו חלק מהכנסים והאירועים הפנימיים של הארגון שלכם מתנהלים דווקא בגינה? במקרים כאלה, הפתרון החדש של סאורה (Séura) בהחלט יכול להתאים לכם. החברה התחילה החודש למכור מסך בסדרת ה-Storm Ultra Bright שגודלו לא פחות מ-86 אינץ', והוא הגדול ביותר שהיא הציעה בסדרה הזו אי פעם.

כאמור, מדובר במסך שמעבר לגודל שלו מוכן לשימוש בתנאי חוץ, כולל הגנות מפני שמש 'חזקה' מדי, גשם והתזות מים, ואפילו תנאי מזג אוויר קיצוניים למדי.

כדי להתאים להצגת מידע בתנאי חוץ מציע המסך בהירות מרבית של 950 ניט וכן טכנולוגיה קניינית שהחברה מכנה Adaptive Picture Technology. לפי החברה מדובר במערכת שליטה פנימית שיודעת לשנות באופן אוטמטי את התאורה האחורית, הניגודיות ומשתנים אחרים בהתאם לשינויים בתנאי התאורה הסביבתיים.

בהיבט הפיזי מציע המסך פרופיל דק יחסית שמאפשר הצמדה של המסך כמעט באופן מלא לקיר מבלי לבלוט ממנו יותר מדי. כמו כן שילבה החברה במסך קצוות משקפים שגורמים לקיר עליו הוא תלוי להיראות אף גדול יותר ממה שהוא באמת.

המסך מציע בקרת IP פנימית, תאימות לשימוש ב-HDBaseT, וכאמור הגנה על כל החיבורים והמרכיבים מפני תנאי מזג אוויר שונים.

"תכננו את התצוגה החיצונית הכי גדולה, בהירה והכי ידידותית לאינטגרטורים בתעשייה. המכירות הראשוניות מעניקות לנו את הבטחון שקבוצות המחקר והפיתוח שלנו סיפקו מוצר שבאמת ממלא פער שהיה קיים בשוק. זהו מוצר שמספק את הביצועים הטכנולוגיים שאנשים מצפים לקבל בטלוויזיות שנמצאות בתוך בניין, כולל בהירות מיטבית ותצוגת 4K, וזה מיועד לשימוש בחוץ", אמר טים גילברסטון, מנהל התפעול הראשי ואחד ממייסדי החברה, על המסך שהמחיר המומלץ שלו עומד על 21,999 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG