שלוש מצלמות שמספקות כיסוי  4K ב-180 מעלות (תמונה: Jabra)

ג'אברה (Jabra) הכריזה על פתרון וידאו חדש לחדרי ישיבות שמספק תמונה פנורמית בכיסוי של 180 מעלות ובאבחנה של 4K. לפי החברה מדובר בפתרון חכם שמבטיח שהצד השני יראה את כל מי שנמצא בחדר, ולטענתה מדובר בפתרון שמציע ערך ייחודי לחדרי ישיבות קטנים ולמרחבי היוועדות לצורך שיתוף פעולה מודרני.

הפתרון החדש, שזכה לשם PanaCast, מבוסס על טכנולוגיה שהגיעה מחברת אלטיה (Altia Systems) אותה רכשה החברה לאחרונה, והוא מציע שלוש מצלמות בחלק הקדמי שכאמור מספקות כיסוי מלא לחדר, מקיר לקיר. כל אחת מהמצלמות מצוידת בחיישן בגודל 13 מגה-פיקסל והשילוב של הקלט של כולן לכדי וידאו-סטרים אחד, מבוצע באמצעות Jabra PanaCast Vision – מעבד ייעודי שמשולב במצלמה ויודע גם סנכרן בהתאם דיבורים ונתונים שמועברים מהחדר.

PanaCast משתמשת בפתרון ייחודי שלה כדי לזהות את מספר האנשים שיושבים בחדר, למרחק של עד 12 מטרים לכל היותר בכדי לבצע ניהול משאבים פנימי וכדי לספק בזמן אמת יכולת התמקדות בדוברים באיכות שווה בכל החדר.

ההתקנה של ההתקן החדש פשוטה ואינה דורשת תוכנה מיוחדת אלא כבל USB בודד אחד, והיא מתאימה לשורה ארוכה של פתרונות תוכנה המיועדים לשימוש בחדרי ישיבות לצורך קיום ועידות וידאו.

"בכל אחד ואחד מהמוצרים בפורטפוליו של ג'אברה נתנו חשיבות לאיכות הקול והאינטראקציה האישית. השקת PanaCast מראה את המחויבות שלנו לאפשר לעסקים להשיג רמת שיתוף פעולה ופרודוקטיביות מיטביות באמצעות טכנולוגיות וידאו וקול. עכשיו זה הזמן לחבר עובדים מרוחקים קרוב יותר לעובדים שנמצאים במרחבי היוועדות באמצעות הוספת וידאו בסגנון חבר והפעל באיכות גבוהה ", אמר רנה סוונדסן-טון, מנכ"ל ג'אברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG