השנה היא 1999, המילניום נראה באופק, באג 2000 עדיין מאיים על העולם. אף אחד עוד לא שמע על יוטיוב, פייסבוק או ויקיפדיה. מדינות אירופה התנהלו כל אחת במטבע משלה ואת מנהרות הכרמל וכיפת ברזל עוד לא התחילו לתכנן…

ועידן 20 שנה
גלגולי מיתוג

כן, גם נועה קירל טרם נולדה 😊

ובתוך כל זה, נולדה לה חברה חדשה, ועידן שמה. החברה שהביאה לעסקים בישראל את הבשורה של שיחות מרובות המשתתפים, או כפי שהן נקראות בפי כל: שיחות ועידה.

אנחנו חוגגים 20! זמן טוב לעצור לרגע ולהתבונן בעבר, בהווה ובעתיד

הרבה מים עברו בירקון הזורם בחלוננו מהקומה ה-12 בפתח תקווה, או בעולמנו, הרבה דקות ועידה "עברו על הגשר". וה"גשר" הזה שמלווה אותנו כבר 20 שנה אמנם התחלף במרוצת השנים וכיום הוא מתקדם ובעל יכולות לאין שיעור מהגשר הראשון, אך כתמיד משמש כ"לב הפועם" המחבר ומאפשר שיחות מרובות משתתפים. את גשר הוועידות הישן שלנו ניתן לראות ב"מוזיאון" שבלובי המשרדים שלנו.

בתחילת הדרך סופק שירות שיחות ועידה טלפוניות בלבד, אך עם השנים נוספו שירותים ומוצרים רבים בעולם הקונפרנסינג. שירותי ועידות אינטרנטיות, מערכות וידאו קונפרנס, טלפוני ועידה לחדרי ישיבות ובשנים האחרונות גם שירותי וידאו בענן.

פתרונות הקונפרנסינג בשילוב סל מוצרים ושירותים כולל בעולם הוועידות וחווית שירות בלתי מתפשרת, הפכו את מותג "ועידן" לשם גנרי לשיחת ועידה. גם כיום אנחנו שומעים על אנשים המזמנים ביומן "שיחת ועידן", גם אם לעיתים לא באמצעות השירות שלנו.

ועידן
מותג חלוץ בכל הקשור לשיחות ועידה ארגוניות

לאורך כל הדרך, שמרנו מכל משמר על רמת שירות ותמיכה גבוהה מאוד והקפדנו לשמור על איכות השירותים והמוצרים אותם אנחנו מספקים, מתוך כוונה לאפשר ללקוח "שקט נפשי". היום אנחנו יודעים לומר שיש בועידן מומחי קונפרנסינג ושירותים טכנולוגיים שניתן לסמוך עליהם.

בשנים האחרונות, אנחנו עדים לשינויים מאסיביים בשוק התקשורת המקומי והעולמי. טכנולוגיה שמתקדמת ומשתנה בקצב מהיר, מעבר לענן ומילת המפתח: Collaboration – הכל מתחבר עם הכל!

בהסתכלות קדימה אנחנו עסוקים בחדשנות מוצרית, לצד שיפור מתמיד של השירות והתמיכה שלנו וכל זאת על מנת שנוכל להמשיך ולספק לכם, הלקוחות שלנו, חווית תקשורת מתקדמת ואיכותית.

שנת 2019 תירשם כנראה בספרי ההיסטוריה כשנת "בחירות" בישראל.

לפני כחודשיים התקיימו הבחירות לכנסת ובעוד 3 חודשים הן תתקיימנה שוב.

בהזדמנות זאת חשוב לנו גם להגיד תודה.

ראשית, לכם. לקוחות ועידן, בעבר, בהווה ובעתיד. אשר בוחרים בנו כל פעם מחדש ומביעים בנו את אמונכם. תודה!

 
ועידן
מומחיות ארוכת שנים עם טיפים לאפקטיביות מירבית בשיחות הוועידה

ולסיום, אמרנו עובדים... אז קבלו כמה עובדות סטטיסטיות על עובדי ועידן ב-20 השנים האחרונות:

המין השולט – נשים עם 58%

הגיל הממוצע להצטרפות לוועידן – 26.1

13% ילידי חודש דצמבר 

נציגים מ 50 יישובים בישראל כש 20% תושבי פתח תקווה ו 17% תושבי תל-אביב 

1% של  דור ה  Baby Boomers- דור תרבות השפע, 26% דור ה X- מצלמים בפילים ומאזינים לקסטות, 70% דור ה Y – דור היוטיוב ו 3%  דור ה Z- דור האינסטגרם. 

ובקשר לפתגם הסיני… לפני 20 שנה נשתל העץ הראשון במטע שלנו והוא מניב את פירותיו. מאז ועד היום אנחנו נוטעים עוד ועוד עצים בכדי להגדיל את המטע ולספק פירות נוספים לכל דורש.

יום הולדת שמח לנו!

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG