טכנולוגיית BlueRiver של סמטק (Semtech) מספקת את הבסיס עבור התקן חדש בשם IP-NINJAR/Dante Audio Bridge של חברת IDK. כפי שניתן ללמוד מהשם, מדובר בהתקן גישור ישיר בין טכנולוגיית רשת האודיו של דנטה (Dante) עם האקו סיסטם של SDVoE. לפי סמטק מדובר במכשיר הראשון מסוגו, שיוצר למעשה סיווג חדש של מוצרים.

ההתקן החדש, כאמור, ממיר אותות אודיו באופן ישיר בין שתי הסביבות, ולפי IDK, הגישור בין שני הפרוטוקולים השונים הללו מבטל את הצורך בממירים ומעבדים של חברות צד שלישי. "ההתקן מספק ארכיטקטורת מערכת AV יעילה עם גמישות, תאימות ויעילות ברמה משופרת עבור הלקוחות שמעדיפים לבצע המרה למערכות מבוססות רשתות אתרנט בהיקף מלא", אמר ריוהיי איוואסקי, מנכ"ל IDK ארצות הברית.

ההתקן החדש, ששם הקוד שלו הוא  NJR-AB08DAN, יכול לקלוט עד ארבעה 'תזרימי' אודיו ממשדרי IP-NINJAR ולהפיק עד שמונה ערוצים בפרוטוקול דנטה. בנוסף כל גשר יכול לקבל שמונה ערוצי אודיו ממקורות דנטה, ולהפיק מהם עד ארבעה ערוצי SDVoE.

"יכולות ניווט האודיו המקיפות של פלטפורמת BlueRiver ממשיכות להניע חדשנות באקו סיסטם המבוסס על SDVoE. המובילות של IDK בתחום הפצת האודיו ברשתות אתרנט ופורטפוליו הפתרונות המתקדם שלה עוזרים לבצע המרה בתחום מטריצות המיתוג בשוק ה-proAV", אמר דון שייבר, סגן נשיא למוצרי וידאו בקבוצת מוצרי שלמות האות של סמטק.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG