לכידת וידאו ב-4K בקצב 60 פריימים לשנייה באמצעות קישור 12G-SDI יחיד (תמונה: Magewell)

 

מייגוול (Magewell) הוסיפה למגוון פתרונות לכידת הווידאו שלה את Pro Capture Dual SDI 4K Plus. הכרטיס החדש, לפי החברה, משלב תמיכה גמישה במספר מקורות 4K בחיבור בתקן SDI עם דחיסה בשני ערוצים.

כאמור Pro Capture Dual SDI 4K Plus מציע לכידת וידאו באבחנה של 4K ובקצב של 60 פריימים/לשנייה באמצעות חיבור 12G-SDI יחיד, חיבור כפול של 6G-SDI או חיבור מרובע של 3G-SDI. השימוש בחיבור 12 גיגה-ביט יחיד, מספרים במייגוול, מעניק פתרון אלגנטי למקצוענים המשתמשים בכבל יחיד לכל מקור, אבל המטרה הייתה לספק גם תאימות לאחור עבור אלו המשתמשים בחיבורי SDI מוקדמים יותר. בסך הכל יכול הכרטיס החדש ללכוד שני ערוצים בתקן קולנועי של 4096×2160 פיקסלים ב-4K, ועם תמיכה בתקן ה-UHD הטלוויזיוני שהינו, כזכור, 3840×2160 פיקסלים. את הקלט ניתן לנווט ליישומי תוכנה שונים במקביל.

"הקישוריות הגמישה של כרטיסי ה-4K SDI הדו ערוציים שלנו היא תכונה פופולרית עבור אינטגרטורים ושותפי ה-OEM שלנו שרוצים למקסם את התאימות שלהם עם ציוד שמציע במקור איכות UHD, וכן עבור מקצועני הנפקה המשתמשים בציוד מגוון שלא תמיד תומך ב-12G-SDI. אנחנו שמחים להציע את אותן תועלות בתצורת הערוץ הכפול ולספק דחיסות לכידה לקוחות העובדים עם מספר מקורות 4K", אמרה אמין זהו, מנהלת מכירות במייגוול.

מייגוול יציגו את הכרטיס החדש גם בתערוכת InfoComm 2019 שהולכת ומתקרבת, ותערך בין ה-12 עד ה-14 ביוני באורלנדו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG