באירוע, שהתקיים אתמול (יום א') באולם התצוגה החדשני של החברה בפתח תקווה, נחשפו המשתתפים למגוון המוצרים והפתרונות של המותגים המיוצגים על ידי KZPRO 

אורן זיסמן כלי זמר - KZPRO
אורן זיסמן - מנהל חטיבת הסאונד והתאורה של רשת כלי זמר והחטיבה המקצועית KZPRO (צילום יונתן וידר)

באירוע בו לקחו חלק מנהלי מכירות, נציגים טכניים, יועצים ואנשי IT, הוצגו מגוון הרמקולים של חברת JBL, הושקו מוצרי ההתקנות החדשים של  YAMAHA Professional והתקיים סמינר לימודי על פרוטוקול DANTE. 

אירוע כלי זמר פרו KZPRO
צילום - יונתן וידר

אורן זיסמן, מנהל פעילות KZPRO בישראל אמר: "אנחנו שמחים כל פעם מחדש לפגוש את הלקוחות שלנו פנים אל פנים ואירוח מסוג זה, באולם התצוגה שלנו, מחזק את הקשר בינינו. זו גם הזדמנות מצוינת לדבר על סאונד וחשיבותו בפרויקטים ולהעביר ידע רב בין משתתפים בתפקידים ובפוזיציות שונות. המגוון שיש כיום ל KZPRO להציע מאפשר לקבל תוצאות מצוינות בכמעט כל מסגרת תקציב, וחשוב לנו שאנשי השטח יכירו מקרוב את מגוון הפתרונות."

בנימין כלי זמר פרו - KZPRO
בנימין בן הרוש – מנהל מכירות תחום עסקי (צילום - יונתן וידר)

זיסמן מוסיף: "שמנו לנו למטרה להעלות את רמת ההשקעה בכל הקשור לסאונד בפרויקטים השונים. מדובר במגמה עולמית ומרבית היועצים כבר מבינים שסאונד מדויק ואיכותי משפר את חוויית המשתמש הסופי ותורם רבות להצלחת הפרויקט והחזר על ההשקעה בו. 

אנחנו מתכוונים להשקיע מאמצים גם ברתימת היזמים ומנהלי הרכש בחברות הקצה, למודעות לגבי חשיבות הנושא וכחלק מכך אנחנו כבר מארחים חברות אינטגרציה יחד עם הלקוחות הסופיים, על מנת שיוכלו להתרשם מאיכויות המוצרים אצלנו באולם התצוגה החווייתי, בו ניתן לשמוע כל סוג של רמקול וליהנות מסאונד איכותי"

KZPRO אירוע כלי זמר פרו
צילום - יונתן וידר
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG