אנחנו מסקרים את תעשיית ה AV והמולטימדיה לא מעט שנים במאמץ להשיג ולשקף כמה שיותר זוויות. פעם זה סיפור התקנה מצד היועץ, פעם מצד הלקוח ובוודאי שגם חברת האינטגרציה. הראיון הזה מציג נקודה ייחודית ופחות מוכרת לנו – מנהל שירות בחברת אודיו ווידאו בשם אודיו אדוויס (Audio Advice) הממוקמת בצפון קרוליינה המספר איך דווקא מוצר ישראלי סיפק לו פתרון לקריאות שירות חוזרות.

תמונה ראשית - MSolutions

הכירו את מייק קריסטון (Mike Christon), מנהל שירות בחברת אודיו אדוויס. חברת אודיו אדוויס עוסקת בתחום הבידור הביתי כאשר המוצרים אותם היא מטמיעה כוללים פתרונות הרחקה מבוססי HDBaseT. החברה מחזיקה מערך מתקינים ומערך שירות אותו מייק מנהל.

כלים שמתאימים לבדיקת תשתיות לאו דווקא מתאימים ל-AV

למייק ניסיון די נרחב בתחום ובתפקידו הוא אמון על ייעול מערך השירות. הוא ציין כי קריאות חוזרות גורמות לשחיקה ולאי נעימות מול הלקוח ובסופו של דבר גם עולות כסף לחברה. הוא שם לב כי בעוד פתרונות ההרחקה מבוססי HDBaseT שהותקנו אצל לקוחות היו אמינים, כבל הרשת שחיבר בינם היה הרבה פחות. מייק סיפר כי במהלך ההתקנה נעשה שימוש ביחידת FLUKE על מנת לבדוק את כבל הרשת עבור מרחיק ה-HDBaseT, כל הגידים חוברו ועל פניו נראה שהכל עובד, אולם מספר ימים לאחר מכן – מתקבלת קריאה וטכנאי מגיע לאתר לגלות כי התמונה מרצדת, קופצת או פשוט לא קיימת. 

סקר שוק, מחקר ותערוכה שהפתיעו

מייק רצה לפתור את אותן תקלות אחת ולתמיד, לדעת כי טכנאי היוצא לקריאה – חוזר כשהוא בטוח במאת האחוזים שהתקלה פתורה. הוא ערך חיפוש באינטרנט ולבסוף באחת מתערוכות CEDIA, ראה את ה-MSTesterPro של MSolutions. לאחר בחינה ראשונית בביתן הוא הבין שהפתרון לבעיית הקריאות החוזרות נמצא אצלו בידיים.

לאחר בדיקות חוזרות עם יחידת ה-Tester של MSolutions, מייק כבר ידע שזו היחידה שתעזור לו ולטכנאים לייצר שקט ארוך טווח אצל לקוחות החברה. הוא תיאר כי התוצאות מבדיקת הכבלים אמינות, מדויקות ועוזרות לדעת בדיוק היכן הבעיה במקום 'לשרוף' שעות עבודה מיותרות, להחליף כבלים ולייצר תסכול אצל הלקוח.

ממשיך לשדרג

כשיצא מודול ההרחבה של ה-Tester עבור כבלי -HDMI, החליט מייק לצרף גם אותו לכלי הבדיקות השגרתיות של Audio Advice. הוא סיפר כי לטכנאים היוצאים לקריאות יש כעת סט כלים מסודר איתו הם יכולים לבדוק כל תקלה ולאתר את הבעיה במדויק, לטפל בה ולאמת תקינות כשסיימו.

משירות להתקנות

כששאלתי את מייק מה המשמעות עבור פרויקטים, הוא ציין כי הטסטר משמש את הטכנאים בפרויקטים הקרובים והוא מאמין כי הוא יחסוך להם קריאות שירות ותקלות עתידיות ואף ישפר זמני התקנה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG