הקורונה היא רק תירוץ לעצור לרגע ולהבין את היכולות המשולבות של AI ואבטחה מבית דאווה. הטמעה פשוטה ונכונה מאפשרת פעילות כמעט שגרתית בהתאם להנחיות מקומיות בלמעלה מ 160 מדינות בעולם לדבריו של מוטי רוקח, מנהל מוצר דאווה בבנדא מגנטיק

חברת דאווה (Dahua) משקיעה כעשרה אחוז במחקר ופיתוח. החברה ממשיכה לחקור ולפתח פתרונות IOT הבנויות על מאגרי מידע המנוהלים על ידי בינה מלאכותית. סביבת העבודה החדשה משאירה את אלה שלא יאמצו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר מאחור. יעילות החללים מנותחת כל העת על ידי פתרונות צילום חכמים אשר מאפשרים להמשיך ולהטמיע תהליכי שיפור הקשורים קשר ישיר לריווחיות. 

למעלה מ מ 8,000 עובדי דאווה מתוך כ 16,000, עוסקים במחקר ופיתוח, ומסייעים לספק שירותים ופתרונות בלמעלה מ 180 מדינות במנעד רחב של תחומים החל מפתרונות מתח נמוך ואבטחה עבור הבית הפרטי ובתי העסק ועד לפרויקטים עצומים כדוגמת ניהול עיר או בתי חולים. 

לדברי מוטי רוקח, מנהל מוצר דאווה בבנדא מגנטיק, משפחת מוצרי דאווה מתאפיינת ביכולות ה AI המתקדמים ביותר בעולם, המאפשרים הגנה התקפית בזיהוי אדם או רכב, ספירת אנשים, זיהוי פנים מול מאגרי מידע, מפות חום, ניתוחי מטא-דאטה עמוקים, מניעה והגנה על כל אתר תודות למצלמות תרמיות המסוגלות למדוד חום לקהל בתנועה בדיוק של 0.3 מעלות ועוד. 

בנדא מגנטיק, המשווקת של דאווה בישראל שמה את מימוש תכונות ה AI כערך מרכזי המשלים את יכולות האבטחה. רוקח: "תחום ה CCTV היה תמיד חלק בלתי נפרד מבנדא מגנטיק ודאווה נבחרה אחרי שיקולים רבים להיות מותג ה CCTV המוביל בארץ עבורו הקמנו מרכזי הדרכה ומערך תמיכה מהגדולים בעולם." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG