בהשקת יוטיוב LIVE עמוסת משתתפים מכל העולם הצהירה פולי על כוונותיה לשנים הקרובות עם חשיפת משפחת מוצרים המותאמים לעובד במציאות החדשה. אבל פולי לא עצרה שם אלא הוסיפה שירותים ואפילו קיטים לצרכים שונים ותנאי עבודה שונים. מעולם לא ראיתי את איירה נלהב כ"כ. לא כל יום פוגשים חשיבה כזו על הפרטים הקטנים כגדולים

שלושה מוצרים מעוצבים ושירות יחודי מאכלסים את משפחת ה P החדשה שפותחת סגמנט חדש אצל יצרנית טכנולוגית מובילה לשמחת לקוחותיה המסורתיים ועוד רבים שיוכלו ליהנות מהשפע הזה החל מהימים הקרובים. 

מצלמה אישית מקצועית

ה P5 היא מצלמה מעוצבת עם רכיבים באיכות גבוהה ביותר אשר נועדה לשבת על מסך הלפטופ או המחשב האישי שלכם. פולי התאימה את האופטיקה והעדשה לאתגרי התאורה הלא אופטימלית שלעיתים קרובות נמצאת אצלנו בחללים האישיים. עם ה P5 תוכלו לחבר אזניות חוטיות ישירות לגוף המצלמה או אלחוטיות עם דונגל ייעודי. פולי מבינה שמרבית המחשבים אינם מספקים כמות מספקת של חיבורי USB.  

ה P5. תמונה - POLY

למי שרוצה קצת יותר

ה P15 סטודיו הוא האח הקטן (והחתיך) של הסטודיו של פולי שזוכה לשבחים בכל העולם. הוא תוכנן להיות פתרון של מי שרוצה לעבוד גם ללא אוזניות ומספק אודיו ותמונה באיכות של חדר ישיבות עם יכולות של 4K על כבל USB. הוא עמוס בכניסות רבות בחלקו האחורי וכולל מתקן הנחה על המסך וגם הברגה סטנדרטית לשימוש על חצובה. פשוט! וחכם. 

ה P15. תמונה - POLY

הפתעה !!

פולי משיקה את ה P21 – מכשיר All In One שמביא את כל הטוב; מצלמה, מיקרופונים, ספיקרים שהם חלק אינטגרלי ממסך אשר מכיל גם פאנלי תאורה הנדלקים ונכבים בהתאם לשימוש, כך למשל כאשר מתבצעת שיחת וידאו והסנסורים של המסך חשים שיש צורך בתאורה נוספת, הם ייכנסו לפעולה. מדובר במסך שלמעשה "מתגנב" בצורה שקופה לתהליכי העבודה השגרתיים שלכם כדרייבר המרכזי לעבודה עם כל אפליקציה שתבחרו – ZOOM TEAM GOOGLE HANGOUT.    

הסטודיו P21. תמונה - POLY

ואם בתאורה עסקינן, משפחת ה P שמה דגש רב על תאורה משתנה ומאתגרת, ממד חשוב ועיקרי בשיחות וידאו וכמובן בתחושת בטחון המשתמשים. 

קיטים למצלמת ה P5

פולי מגדירה את תפישת מרחב העבודה האישי הכולל ויורדת לרזולוציות של חוויית הפעילות בממדי סוג המשימות, גודל החלל ואופיו (האם העובד בחדר לבד או עם שותפים לדוגמא). המענה שלה כולל קיטים המותאמים לסוג/סגנון הפעילות אשר נועדו לכסות את צרכי המשתמשים השונים ולא פחות חשוב – ה Poly plus. שירות ייעודי לצרכי משתמשי הסדרה עם SLA מהיר ותמיכה ביחידות ה IT כפי שהיא עושה מזה עשרות שנים. 

גולדשטיין מדגיש כי פולי רוצה לספק מוצרים ברמה של אנטרפרייז שישרתו את המשתמשים לאורך שנים עם טכנולוגיות וחוויית שימוש של חדרי הישיבות המקצועיים ביותר. לדבריו מדובר בסט פתרונות מלא שתכנונו עבר דרך החשיבה הארגונית והשירות הנחוץ לצוותים המפוזרים להם נדרש להנגיש את הכלים הנכונים ביותר. תהליכים שאופיינו לתמוך בתהליכי מחלקת ה IT הארגונית הנדרשת כיום לשירות בעשרות, מאות ולעיתים אלפי אתרי פעילות של עובדי הארגון המפוזרים בארץ ובעולם. 

גולדשטיין מסכם כי השירות החדש שפולי מציעה מביא בשורת off load אמיתית אשר נחוצה ליחידות IT הנדרשות למתן שירות אישי ומקצועי לכל עובד מרוחק באשר הוא בתקופה מאתגרת זו וכנראה שגם אחריה.   

ההשקה המלאה

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG