החיסונים שבדרך מבשרים על תקווה באופק, אך יחד עם זאת, כולנו נקום לעולם חדש. ממרחבי עבודה משותפים וגדולים, עברנו ללמידה ועבודה מרחוק תוך שמירה על ריחוק חברתי. את יכולות הפצת התוכן שדרגנו למערכות קלות לתפעול, המתאימות למגוון רחב של מכשירים ופתרונות על פני רשתות קיימות. כל זה תוך נוחות מקסימלית לתפעול, תוך שימוש מצומצם ככל האפשר בכוח אדם פיזי או במגע. ריחוק חברתי, תוך שמירת יכולות טכניות, איכות התוכן הן בויזואל והן באודיו – נהפכו למטרות של כולנו. ב-Crestron לקחו לא פעם את הטכנולוגיות הקיימות והניסיון הקודם לטובת אדפטציות לעולם החדש.

גם ביום שאחרי החיסון נמשיך ונתמודד עם שגרה חדשה, עכשיו כשהחזרה למשרדים וללימודים נראית באופק, השיח סביב "הנורמלי החדש" חוזר. חשיבות השמירה על ההיגיינה והבטיחות, מובילה לחיפוש טכנולוגיות 'ללא מגע' במשרדים. ל-Crestron מספר פתרונות:

AirMedia היא מערכת המאפשרת שיתוף תוכן באמצעות תקשורת אלחוטית. עם מערכת AirMedia בחדר, משתתפים יכולים להתחבר ולהציג לשאר הנמצאים מהמכשיר הנייד האישי שברשותם – בין אם זה טלפון, טאבלט או מחשב נייד, ללא צורך בכבלים, וכד'. היישום עובד על גבי תשתית התקשורת שכבר נמצאת באתר, כך נשמרת מדיניות הארגון בנושאי אבטחת המידע ופרטיות המשתמשים.

יכולותיה של מערכת ה-AirMedia אינן מסתיימות כאן:

המערכת משפרת יעילות העברת המסרים בארגון, באמצעות יכולות שידור תוכן על גבי שלטים דיגיטליים ברחבי המשרד כולו, כגון מסרים ארגוניים הנחיות והודעות בהתאם לצורך. בנוסף, תוספת חיישני נוכחות המשתלבת עם המערכת הופכת את החדר כולו לחדר 'ללא מגע' – ושולטת על התאורה והתצוגה בהתאם לתזוזה בחדר, ללא צורך במגע או שלט.

פתרון משלים מבית Crestron הוא פתרון שילוט ושליטה בתפוסת חדרים – למערכת יכולת לשלב אינדיקציה על סטטוס חדרים ברחבי המשרד או המכללה באמצעות שילוט ותאורה, ובכך ניתן לנמצאים לדעת ממרחק האם המרחב פנוי או תפוס.

הפתרונות של Crestron  נותנים מענה לסביבה נטולת מגע  לא רק עבור המשתמש, אלא גם עבור צוותי ה-IT. עם גישה ישירה ל-Crestron Xio Cloud, מערכת הניהול מרחוק של Crestron, הצוותים יכולים לשלוט, לנטר ולתמוך 'מרחוק' כמערכת עצמאית לגמרי, ללא צורך בחומרה או תוכנה נוספת – ובכך להימנע מהגעה פיסית לחללים הרלוונטיים. 

Crestron מציעה פתרון כולל לעולם החדש מכיוון שברור כעת שגם בעת החזרה למשרדים, הלקחים שלמדנו עם המגפה נלמדו והכריחו אותנו להתייעל בדרכי ושיטות העבודה או הלימודים. 

ניב אזולאי, מנהל IT ב monday.com: "העבודה היא אמנם מהבית אך לעובדים יש אפשרות להגיע למשרד; ישנם עובדים בכמויות משתנות שבוחרים להגיע למשרד מידי יום. יישום פתרון של הפעלה אוטומטית באמצעות חיישני נוכחות ושיתוף תוכן בצורה אלחוטית באמצעות הAir media של Crestron מסייע למזער את המגע עם המערכות בחדר ובכך מסייע בשמירה על ההיגיינה ועל בריאות העובדים". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG