תמונה- commercialintegrator

חברת פורד AV יצרה מסך לד של 61 רגל מעל מסלולי הבאולינג של היידיי

חברת היי דיי אנטרטיינמנט היא חברה שמחפשת לגדול. אחת מהדרכים לכך היא שיפוץ כולל של 2 קומות בעיר בריקטאוון, אוקלוהומה. הפרוייקט שהחל כבר ב-2017, הוא לא פחות ממתחם באולינג בעל 10 מסלולים, משחקי ארקייד,בר בשירות מלא ושירותי הסעדה.

מה שהשלים את החוויה ושידרג אותה לשלב הבא הוא הרצון למצוא פיצ'ר ייחודי שיתפוס את העין וייחד את המקום ביחס למתחמי באולינג אחרים. כדי לעשות זאת, החברה שכרה את שירותי החברה FORD AV, שדאגה להפוך את החלום למציאות באמצעות אודיו, וידאו ותאורה דינאמיים בצורה גמישה וידידותית למשתמש. 

תכנון הפרויקט

התכנון, שלקח מספר שבועות, כלל מספר אופציות שלבסוף הובילו לתצוגה הנבחרת – מסך לד של 61 רגל !! שהתפרש על פני כל עשרת המסלולים ונתן תצוגה מלאה לשחקנים. המעבד המתקדם מאפשר לקיר להציג עד ל-5 סטרימים שונים של וידאו בבת אחת או שידור מלא, מה שמאפשר להתמקד בנושא אחד או להציג מגוון סוגים של מדיות לרווחת השחקנים.

האודיו משודר באמצעות 27 רמקולי מתח גבוה עומדים שהופצו בהתאמה ברחבי המתחם, כולל שישה שמוקמו באיזור החיצוני של המתחם. כל זה לווה באמצעות 50 נורות לד באיזור המשחק, המתכווננות למגוון אפקטים ושילוב עם המוזיקה במקום. מעל 30 מסכים נוספים בגדלי 55-75" הותקנו במקום, לרווחת הצופים, הסועדים ואלו היושבים בחוץ, וכל זאת ניתן לשליטה מרחוק על ידי העובדים באמצעות טאבלטים מיוחדים של היידיי.

הפרויקט המורכב שיצא תחת ארגון ושיתוף פעולה קפדניים בין המקום לחברת פורד AV הצליח לעמוד במטרותיו וליצור חוויה מיוחדת לכלל המבקרים במקום. אנו מקווים שבקרוב נראה שינויים בנושא במגרשי הבאולינג המקומיים, אבל עד אז – לפחות נוכל לכוון לסטרייק באוקלוהומה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG