האם שפע הוא תמיד טוב? לעיתים הוא מייצר לא מעט דברים לדאוג להם והכל יכול להסתכם בכאב ראש אחד גדול. אבל כשיש שפע וגם פועלים בצורה חכמה, אפשר לעשות המון דברים טובים. לחברת בלאטריקס היה שפע; שבע קומות של חדרי פגישות ושני משרדים חיצוניים. איך ניתן לאחד את הכל ולתת לכל חדר את אותה האווירה והחוויה? ואיך עושים את זה כשהטכנולוגיה לכך נמצאת תחת מעטה סודיות? 

תמונה - commercialintegrator

הפתרון הגיע מחברת טטרקס והתחיל כבר ברמת הייצור, בכך שנציגי החברה נפגשו עם מהנדסים במטרה פשוטה: להתמקד בחוויית המשתמש ולדאוג שדברים יהיו פשוטים ככל הניתן. האתגרים כללו שכנוע מהנדסים, לקוחות, מעצבי פנים, סוחרים ומגוון אנשי מקצוע להתעניין ולהשקיע בטכנולוגיה החדשה, זאת כאשר לא היה מוצר קודם להתבסס עליו בתחום ה-AV. עקב מורכבות וגודל הפרויקט, הוא הוגדר מראש כפרויקט של מספר שנים, בהן מגוון אישים, מחלקות וחברות מכל תחום אפשרי שיתפו פעולה למימוש הרעיון, שנתן מענה למתחמים שמכילים מעל ל-300 איש.

התוצאה הסופית יצאה מרשימה במיוחד: פאנלים להזמנת חדרים, תאורה, תריסים חשמליים, מיקרופונים מוטמעים, מיקרופונים אלחוטיים, גישה מובנית לכבלים, רמקולי תקרה המיועדים להפצת סאונד איכותית, מחשבים ואמצעי מדיה ייחודיים, מערכות שיחות טלפון ווידאו משולבות עם מערכות תקשורת קלאסיות. כל זאת הונדס בצורה המאפשרת שימוש פשוט ונוח ביחד עם עיצוב ממשק אלגנטי, אשר כמעט ולא דורש לימוד מקדים מצד המשתמש. כל אותם פיצ'רים הוטמעו בצורה אחידה במתחמים עצמם.

הפתרון התבסס על מעטפת כוללת שנתנה מענה גם מבחינת שליטה על טמפרטורת החדר במידה שתשמור על איכות הציוד החדשני, וכמובן גם תוך שיקולי אבטחה וקישור מהיר ונוח לתמיכה טכנית במידת הצורך.

והתוצאה? חברת בלטריקס מספרת על שביעות רצון גבוהה בקרב העובדים והלקוחות, ומתגאה באחד מהפתרונות החדשניים בתחום – אחד מאלו שחברות אחרות ישמחו ללמוד וליישם בעצמן, והמסקנה היא שהעתיד כבר כאן, גם במה שנראה לפעמים כמו נחלת העבר.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG