חברת פולי מציגה מגוון דיבוריות חדשות מסדרת וויאג'ר עבור מי שרוצה לעבוד מכל מקום ולהרגיש בשליטה מלאה. הדיבוריות החדשות מסדרת Voyager 4300 תומכות במרחק שיחה גדול במיוחד של עד 50 מטר וכוללות כפתור והתראות Mute כדי שלא תצטרכו לבזבז אפילו שנייה על דיבור לעצמכם. 

Photo Poly

על פי סקר של חברת המחקר "פרוסט אנד סאליבן", הדרישה לקטגוריית דיבוריות בלטות' אלחוטיות עם תקשורת מאוחדת (UC) זינקה ב-88.2% ב-2020 עקב משבר הקורונה והצורך של יותר ויותר חברות ואנשים לעבור לעבודה מהבית או עבודה היברידית. בהתאם למגמה זו, חברת פולי ממשיכה להרחיב ולשפר את הסדרות המיועדות לעבודה גמישה ונוחות מרבית. 

הסדרה האחרונה של דיבוריות ה-Bluetooth, Voyager 4300 תוכננה לגמישות מרבית התומכת בעבודה מהמשרד או מהבית מבלי להיות כבול למחשב או לטלפון, ועדיין ליהנות מכל התכונות המתקדמות המאפיינות את מוצריה של פולי.

האוזניות שבדיבורית כוללות כפתור "השתק" ייעודי, אבל גם יודעות להתריע ברגע שהמשתמש מדבר אל המיקרופון כשמצב זה עדיין מופעל. כך מספר התקלות של "את.ה על מיוט" יורדות לאפס (לפחות מהצד שלכם…).

המשתמש יכול לבחור בגרסה המותאמת במיוחד ל-Microsoft Teams ומאפשרת לפתוח שיחה חדשה בלחיצת כפתור עם התראה ויזואלית לכל התראה מהתוכנה באמצעות נורת ה-LED המובנית. הגרסה הסטנדרטית מיועדת לתוכנת זום וכוללת כפתור התחלת שיחה ייעודי וחיבור שקט לשיחה (ניתן עדיין להשתמש בה עבור Microsoft Teams, אך ללא הפונקציות המהירות).

מלבד תכונות אלו, הדיבוריות עושות שימוש בטכנולוגיית סינון הרעשים של פולי לחסימת רעשים מהסביבה והפקת דיבור ושמע טבעיים, באמצעות ארכיטקטורה אשר עושה שימוש בשני מיקרופונים פנימיים במקביל.

 

מה בקופסה?

בסדרת קיימים שני מודלים עיקריים: ה-4310 היא דיבורית מונו לאוזן אחת ואילו ה-4320 היא דיבורית סטריאו בתצורת הקשת המוכרת, אך עם פדים רכים לאוזניים ולמבנה הקשת (כך שגם בעלי המשקפיים מביננו יוכלו לעבוד בנוחות מבלי להרגיש את הלחץ המוכר והמעצבן תוך מספר דקות). 

שני המודלים מגיעים עם מתאם Bluetooth ייעודי, BT7000. מתאם זה מאפשר להפעיל את התכונות המתקדמות ומספק חווית אודיו משופרת (מי שמשתמש בדיבוריות פשוטות יודע שהשמע מתחיל להיקטע הרבה לפני שמתרחקים 50 מטר מהמכשיר).

במידה והסוללה חלשה או שתרצו לעבור לשימוש חוטי מכל סיבה אחרת, תוכלו לחבר את הדיבורית ישירות למחשב דרך כבל ה-USB ולהמשיך להשתמש בהן כרגיל מבלי הצורך לחבר אותן לכניסת האודיו הסטנדרטית.

בנוסף לכך, ניתן לשדרג עם בסיס שולחני שמאפשר לבצע שיחות מטלפון שולחני ללא קשר למקור ממנו מתבצעות השיחות (בין אם מדובר במחשב ובין אם מדובר בסמארטפון).

ניתן לצפות ברשימת הדגמים המלאה בעמוד הרשמי של פולי (המחירים המופיעים המחירים המומלצים בחו"ל ואינם מעידים על המחירים שייקבעו בישראל).

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG