מדפסת UV להדפסה על חומרים קשיחים, מערכת פיתוח תמונות מהירה ומגוון פתרונות הדפסה וסריקה לעסקים. 

Epson P9500

חברת Epson, הענקית היפנית, תנצל את תערוכת ישפרינט לדפוס ודפוס דיגיטלי (שתפתח בשבוע הבא – 26-28 באוקטובר 2021 באקספו בתל אביב), להכרזה על כמה קווי מוצרים חדשים, הן למגזר המקצועי (מדפסות פורמט רחב) והן למגזר העסקי (עם דגמים חדשים של מדפסות עסקיות וסורקים משרדיים וארגוניים). 

בין המוצרים הבולטים:

מגזר מקצועי

Epson SureColor V7000

גולת הכותרת של חברת Epson בתערוכה, תהיה ההשקה של מדפסת ה- UV החדשה Epson SureColor V7000. 

זו הפעם הראשונה בה Epson משיקה מדפסת עם דיו UV המיועד להדפסה על מגוון חומרים קשיחים, כמו לוחות זכוכית, לוחות מתכת ועץ. לדברי דניאל בן מויאל, מנהל הפיתוח העסקי של Epson ישראל, הבשורה, בהחלט משמעותית, שכן החברה משיקה את המוצר הראשון שלה בטכנולוגיה המדוברת.

המערכת החדשה מבית Epson תושק עם דיו ייחודי ועם ראש ההדפסה החדש והמתקדם של Epson – ״וזה אומר שמדובר במדפסת שתציג תוצאות שאין שני להן היום בתעשייה מבחינת איכות, דיוק צבעים, תפוקה ואמינות במיוחד לאור העובדה שכל מרכיבי המכונה מיוצרים ע"י היצרנית היפאנית והם מהדור המתקדם ביותר הקיים״.

לדברי בן מויאל, המדפסת פותחה בעיקר לצורך הדפסה של שילוט חוץ ושילוט לקמעונאים, חלונות ראווה, גדרות, אריזות, מוצרים שיווקיים ומוצרים לעיצוב המושכים את העין. המדפסת כוללת מגוון של יישומים, ומאפשרת לחברות להרחיב את היצע המוצרים שלהם ולספק תוצאות איכותיות לאורך זמן. 

 

Epson Surecolor R5010

מדפסת שרף חדשה ברוחב 1.6 מטר המיועדת לשילוט – Epson Surecolor R5010 – תציג דיו חדש ועמיד במיוחד של Epson תוך שהיא מפיקה איכות הדפסה ללא תחרות על מגוון רחב של מצעים – כמו vinyl ואפילו בדים. גם כאן טכנולוגיה חדשה ביחד עם ראש ההדפסה המתקדם ביותר מבטיחים את איכות ההדפסה הגבוהה ביותר מבין כל המכונות בענף.

״זו מדפסת דיו השרף בפורמט רחב הראשונה של Epson״, אומר בן מויאל. היא מדפיסה על מגוון רחב של חומרים כגון ויניל, כרזות, טקסטיל, קנבס, טפט ושקפים, ומשלבת דיוק, גמישות מדיה, אמינות גבוהה ואיכות שאין כדוגמתה. דיו מבוסס מים ללא ריח לוואי מאפשר להשתמש באפליקציות מודפסות בסביבות רגישות דוגמת בתי ספר, בתי חולים ובתי מלון, כמו גם באפליקציות חיצוניות הדורשות עמידות גבוהה במיוחד.

 
Epson sc r5010

Epson SureLab D1000

מדפסת פיתוח תמונות חדשה של  Epson  ה- Epson SureLab D1000 שתושק מציגה הדפסה של 385 תמונות 10 על 15 בשעה והיא מחליפה את כל מה הוגדר עד היום ״פיתוח תמונות מסורתי״.

מגזר עסקי

בזמן שטכנולוגיית הלייזר קפאו על שמריהן, יצרני מדפסות טכנולוגיית הדיו רצו קדימה, עם יצירתיות וחדשנות רבה (Epson מדווחת על השקעה של כחצי מיליארד דולר בפיתוח טכנולוגיות דיו חדשות), כשבשווקים אירופאים מסויימים חדירת מדפסות הדיו הגיעה כבר לכ-40% מהיקף המכירות. בתערוכה, כך אומר   יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה,  Epson ישראל, תהיה למבקרים הזדמנות לבחון מקרוב את הטכנולוגיה שגרמה למהפיכה בעולם העסקי: Heat-Free. ״בעוד מדפסת הלייזר המסורתית חייבת חימום טרם הדפסה, הפיתוח של Epson ותהליך שזכה לשם Piezo ejection, מאפשר את הזרקת הדיו ללא כל חימום, אלא באמצעות לחץ שמופעל ולמעשה ׳יורה׳ את טיפות הדיו הזעירות דרך ראש ההדפסה. הטכנולוגיה גם מאפשרת לראש ההדפסה לייצר טיפות בגדלים משתנים – לפי סוג ההדפסה וכך ניתן לקבל מעברים חלקים וטבעיים יותר מצבע לצבע. ולא פחות חשוב: ראשי ההדפסה אינם מתכלים… 

Epson SureLab SL-D1000A

WF-C21000 כולל פינישר מקפל

אחת מספינות הדגל שיוצגו בתערוכה היא WF-C21000 – מדפסת רב תכליתית לעסקים שמפגינה מהירות גבוהה במיוחד. היא מספקת איכות תמונה מעולה במהירויות הדפסה של עד 100 דפים לדקה וכן מהירות זמן לפלט עותק ראשון (FCOT) של 4.9 שניות. אפשר להדפיס עד 100,000 דפים בשחור-לבן או 50,000 בצבע, בלי להחליף את החומרים המתכלים. מדובר במכשיר 4 ב-1 אמין וקל לתחזוקה שמציע ביצועים במהירות גבוהה ואיכות תמונה מרשימה, וכל זה עם יתרונות קיימות משמעותיים לעומת דגמי לייזר.

עם גימור מתקדם בדמות אפשרויות כמו גימור חוברת ומנקב, המכשיר מציע יכולת גימור מתקדמת. 

הוא אף מציע קיבולת נייר גבוהה של עד 5,350 דפים, וכך גדלה עוד יותר הפרודוקטיביות. מגוון פתרונות תוכנה ניתנים לשילוב בתשתית ה-IT  הקיימת בארגון או בעסק לשיפור היעילות. זה כולל את השירותים המרוחקים (ERS) החדשים של Epson שמציעים ניטור מכשירים ומערכת ניהול מבוססי ענן, שמספקים אבחון מתקדם מרחוק עבור המוצרים של Epson לעסקים.

יניב: ״אפשר להדפיס עד 100,000 דפים בשחור-לבן או 50,000 בצבע, בלי להחליף את מכלי הדיו. המשמעות היא שהתערבות המשתמש נדרשת אפילו פחות. מאחר שיש פחות חומרים מתכלים, היא גם מייצרת פחות פסולת. עם צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד, ההשפעה הכוללת של ההדפסה על הסביבה מצומצמת באופן משמעותי.״

 

WorkForce Pro WF-M5799DWF  

עם המדפסת הרב-תכליתית מדגם  WorkForce Pro WF-ניתן ליהנות מצריכת אנרגיה נמוכה, מעלות תפעול (TCO) נמוכה, מפלט דף ראשון (FPOT) מהיר ומתכונות נוספות שנועדו לאפשר שילוב קל בעסק. מדפסת הזרקת דיו עסקית זו מאפשרת הדפסה דו-צדדית אוטומטית, סריקה, צילום ושליחה וקבלה של פקסים לייעול ופישוט של כל עבודה, ומספקת תאימות PDL, כולל ל-PCL ו PostScript 3.

לדברי יניב, מדובר במדפסת מושלמת עבור קבוצות עבודה קטנות עם נפחי הדפסה גדולים, דבר שאופייני לארגונים גדולים שנדרשים בהם פתרונות להדפסות רבות בשחור-לבן. מגוון תוכנות וכלים מספקים אפשרויות הדפסה מאובטחת, מאפשרים סריקה יעילה ומסייעים בניהול המכשיר מרחוק. גם הדפסה ממכשירים ניידים נתמכת באמצעות NFC וקישוריות אלחוטית. באמצעות  ממשק משתמש המזכיר סמארטפון ומסך מגע, ההפעלה אינטואיטיבית ופשוטה. 

צריכה של הרבה פחות חומרים מתכלים מתאפשרת הודות לתפוקת הדיו הגבוהה ולטכנולוגיית הזרקת הדיו. האנרגיה שנצרכת במהלך הדפסה נמוכה בשיעור של לפחות 90% בהשוואה לדגמים דומים המשתמשים בטכנולוגיית לייזר1, מה שעוזר לחסוך בצריכת החשמל ולשפר את האחריות החברתית התאגידית.

יניב אומר כי בתערוכה ייחשפו דגמי מדפסות נוספים לארגונים בגדלים שונים וגם כמה סורקים חדישים. 

 
epson v7000

Epson WorkForce DS-310‎

הסורק הסופר-קומפקטי החדש שיושק בתערוכה מהווה כיום את הסורק עם המהירות הגבוהה ביותר בשוק לסורק מסוגו – 25 דפים בדקה – ואף ניתן לנהל איתו מסמכים בקלות וביעילות גם בדרכים. הודות למשקל הקל ולעיצוב הקומפקטי קל לשאת את הסורק בתיק, או להכניסו למגירה כדי לבצע דיגיטציה של מגוון סוגי מדיה במועד הנוח למשתמשים. הסורק כולל גם מזין מסמכים ל- 20 דפים לתוספת יעילות.

 

Epson WorkForce DS-780N‎

דגם DS-780N הבטוח והחכם הוא סורק רשת קומפקטי שמזרז תהליכי עבודה על ידי כך שהוא מאפשר למשתמשים לסרוק מסמכים ולשתף אותם במהירות באמצעות רשת. לדברי יניב, מזין המסמכים האוטומטי בעל הקיבולת הגבוהה של 100 דפים ומהירויות סריקה גבוהות של 45ppm/90ipm בצבע ברזולוציה של 300dpi  מאפשרים שיתוף ואחסון מיידיים של קבצים סרוקים. ״דגם DS-780N מסייע בניהול מידע קריטי, בשיפור תהליכי העבודה ובהגברת היעילות התפעולית ויעילות הביצוע. כמו כן, יש לו יכולת מובנית לעבודה ברשת: הגדרה וחיבור קלים באמצעות כרטיס IC וכניסת LDAP, מצב האטת סריקה ראשון מסוגו בתעשייה ודילוג עם זיהוי של הזנה כפולה ולוח בקרה עם צג LCD צבעוני״. 

 

תמונות - Epson

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG