הרעיון של מסכים בעלי שוליים צרים אשר מייצרים מסכי ענק באמצעות הצמדתם אחד לשני, עשוי לשנות את מגמת המסכים הגדלים במכשירים האישיים, כך עולה מבקשת פטנט של חברת IBM, שהוגשה לפני שלוש שנים ופורסמה לאחרונה על ידי משרד רישום הפטנטים האמריקאי

תמונה - LETSGODIGITAL

החברה ביקשה לרשום פטנט על מכשיר בעל מסך מגע שתחתיו מתחבאים מסכי מגע נוספים שניתנים לשליפה והרכבה בתצורה דמוית קיר וידאו זעיר. הדוגמה שהובאה בפטנט היא שעון חכם בעל מסך חסר שוליים בגודל 2×3 אינצ' (שטח תצוגה של 3.6 אינצ'), שתחתיו תאים לעד 8 מסכים נוספים בגודל זהה. כאשר רוצים להשתמש בו כסמארטפון ניתן לשלוף 3 מהמסכים הנוספים ולחבר אותם בתצורה של 2×2, מה שיוצר מסך בגודל 4×6 אינצ' (שטח תצוגה של 7.2 אינצ'), ואם רוצים להשתמש בו כטאבלט שולפים את 4 המסכים הנוספים ומרכיבים בתצורה של 4×2, שיוצרת מסך בגודל 8×6 אינצ' (שטח תצוגה של 10 אינצ').

החברה לא ציינה בפטנט כיצד תתרחש התרחבות המסך – כלומר האם הסליידרים חשמליים והמסכים מחליקים למקומם בלחיצת כפתור, או שמא יש לשלוף אותם מ'מגירותיהם' ולחבר אותם ידנית. לעומת זאת, היא כן ציינה כי המכשיר יהיה מודע לתצורת המסכים הפעילים ויתאים את ממשק המשתמש לצורת המסך – אייקונים מעטים וקטנים במצב שעון, אייקונים בינוניים ורבים במצב סמארטפון ואייקונים גדולים ורבים אף יותר בליווי ווידג'טים במצב טאבלט.

אתר aletsGoDigitL ההולנדי לקח את תמונות ותיאור הפטנט ויצר לפיהם הדמיית מחשב של המכשיר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG