Kramer הכריזה על TP−789Rxr, מקלט להארכת טווח מבוסס HDBaseT להעברת אותות HDMI באיכות 4K בקצב רענון של 60 הרץ ובדגימה של 4:2:0. המקלט תומך בבקרות באמצעות חיבור לרשת ה IP ומאפשר בכך גם שליטה ובקרה בטכנולוגיית RS-232 או IR. הוא מאפשר להעביר אותות הווידאו והאודיו למרחק של עד 100 מטרים ברזולוציה המלאה, וזאת על כבלי נחושת שזורים של Kramer. את המלקט/מאריך טווח הזה ניתן לחבר לכל מוצר הארכה תואם HDBaseT שנמצא בשוק כדי להגיע לטווח אופטימלי.

תכונה מעניינת נוספת שמציע TP−789Rxr היא תמיכה ב-PoE דו כיווני, תכונה המאפשרת למקם את המוצר במקומות בהם אין נקודת חשמל.  המכשיר יוכל לחוש באופן אוטומטי את הסטטוס של כבל ה-PoE ולספק חשמל ליחידה מרוחקת, או לקבל לפי הצורך חשמל מספק PoE מרוחק כדוגמת מטריצה. כן הוא תומך בהעברת מידע דו כיווני של הממשק הסיריאלי וממשק ה-IR, כך שניתן לשלוט בהתקנים בשני צידי ההארכה.

TP−789Rxr יכול לשמש להארכת אות גם לטווחים ארוכים יותר – עד ל-130 מטרים עבור תוכן באבחנה של 1080p ובקצב רענון של 60 הרץ, ועד מרחק של 180 מטרים עבור אות 1080p במצב HDBaseT Ultra ועם שימוש בכבלי HDBaseT של Kramer.

 

ב Kramer מייעדים את המקלט החדש לשימושים כמו העברת אותות AV ממקור למספר חדרים מרוחקים זה מזה, לאולמות הרצאה וכן לשימוש באודיטוריום שניתן לחלוקה לכמה מתחמים נפרדים, ולמעשה עבור כל יישום בו יש צורך במקלט כדי להאריך את הטווח אליו ניתן להעביר את האותות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG