חברת קרמר לא נחה על זרי הדפנה ומציעה גרסה חדשה של שירות ארגוני לניהול רשתות וידאו ואודיו תחת השם Kramer Network 2.0

ארכיטקטורת הפתרון

ההתקנה הראשונית של השירות קלה למדי, ללא צורך בתכנות כלשהו, ואחריה ניתן לחבר עשרות ואפילו מאות מכשירים לרשת הארגונית, ולשלוט על הווידאו או האודיו שזורם לכל אחד מהם ממחשב מרכזי – שיכול להיות גם בבניין אחר, מאחר והכל מנוהל דרך הענן. 

מלבד ניהול הזרמת הווידאו וצפייה בתוכן שמוקרן על כל מסך בזמן אמת, הרשת גם עוקבת אחר מצבם של המכשירים ומדווחת אוטומטית על תקלות ובעיות שונות כדי לזרז את הטיפול בהן.
אבל לא רק מכשירי מולטימדיה מתחברים לרשת ה-AV הארגונית – התוכנה שולטת גם על מכשירים אחרים בסביבה הארגונית, ומאפשרת יצירת תרחישים שונים לשימוש בציוד ה-AV. כך, למשל, היא תסגור את התריסים בחדר הישיבות, תכבה את האורות ותחליף את מקור הווידאו במקרן התקרה לצורך ישיבה. התרחיש יכול להיות מופעל באמצעות לחיצת כפתור (פיזית או וירטואלית), או על ידי סנכרון עם לו"ז הישיבות בחדר בשרת האאוטלוק הארגוני.

כדי ליצור בקלות מטריצות וידאו פיזיות או וירטואליות, התוכנה מציגה על המסכים המחוברים מספרים בעת הצורך, המקלים על סידורם. בנוסף, היא גם מנהלת את גרסאות התוכנה של כל נגן וידאו המחובר אליה, וניתן לתכנת אותה לעדכן את כל המכשירים המחוברים בו-זמנית או לבחור את אילו מהם לעדכן מתי. ניהול ההרשאות שלה מונע גישה להגדרות העמוקות ממי שלא אמור לגשת אליהן, ודוחות מעקב אחר השימוש במערכת בפועל עוזרים להבין איך ניתן לייעל את השימוש בה בתרחישים השונים בארגון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG